„Acme Grupė“ atnaujino prekės ženklą ir vizualinį identitetą
Viena didžiausių Baltijos šalyse didmeninės prekybos elektronika, filmais, tvaria energetika ir kitomis verslo sritimis užsiimančių Lietuvos kapitalo įmonių grupių „Acme Grupė“ atnaujino savo vizualinį identitetą. Pasak įmonių grupės vadovo Sergej Artemiuk, jis atspindi pamatinius veiklos principus: nuolatinį bendradarbiavimą ir aukštą profesionalumą.
Per 30 veiklos metų „Acme Grupės“ vizualinis identitetas buvo keičiamas atsižvelgiant į veiklos pokyčius, organizacijos kultūrą ir natūralius rinkos lūkesčius.
„Jau ne vienerius metus „Acme Grupė“ yra erdvė globalioms partnerystėms: atstovaujame per 250 pasaulyje gerai žinomų prekinių ženklų, kuriuos mėgsta ir kuriais kasdien naudojasi milijonai vartotojų Baltijos šalyse. Kaip įmonių grupė nuolat augame ir ieškome naujų partnerysčių, tad naujasis vizualinis identitetas dar geriau atspindi puoselėjamą kultūrą, įmonių veiklą ir sustiprina partnerysčių, inovacijų ir tarptautiškumo sąsajas“, – komentuoja „Acme Grupės“ vadovas S. Artemiuk.
Naują „Acme Grupės“ prekės ženklą ir vizualinį identitetą išgrynino strateginių konsultantų agentūra „Synthesis Consulting Group“.
S. Artemiuk teigimu, įmonių grupė savo veikloje kuria naujus profesionalumo standartus ir skiria ypatingą dėmesį ne tik naujų partnerysčių užmezgimui, bet ir ilgalaikių ryšių bei lojalumui puoselėjimui.
„Mūsų moto – partnerystės, vedančios į priekį. Šiuo šūkiu apibrėžiame ir visą mūsų veiklos koncepciją. Toje globalių partnerysčių erdvėje, kurioje mes veikiame kaip sprendimų ekspertai ir kuri yra tapusi „Acme Grupė“, jos vienaip ar kitaip mus veda į rytojų ir padaro šiandieną kur kas patogesnę. Siekiame kurti ir pasiūlyti tai, kuo žmonės naudojasi kiekvieną dieną. Taip ir gimė mūsų naujasis tikslas, kad įvairių technologijų dėka kuriame lengvesnį ir patogesnį gyvenimą“, – teigia įmonių grupės vadovas.
Naujas vizualinis identitetas
Naujam „Acme Grupės“ prekės ženklui pasirinktas arkos motyvas, kuris sujungia skirtingus įmonių grupės verslus. Taip pat sukurtas grafinis prekės ženklo elementas, suformuotas iš susikertančių arkų – jis simbolizuoja bendradarbiavimą ir veržlią komandą.
Vizualiniam identitetui pasirinkta žalios, mėlynos ir alyvinės spalvų paletės, naudojamos atskirai norint atspindėti skirtingą įmonės veiklų spektrą: žalia simbolizuoja skaitmeninę aplinką, patikimumą ir technologiškumą, mėlyna – modernumą ir žmogiškumą, alyvinė – solidumą ir patikimumą.
„Acme Grupė“ vienija lyderiaujančias industrijos įmones bei aktyviai prisideda prie socialinių problemų sprendimo. Vis tik, iki šiol buvo žinoma daugiau tarp savo industrijos profesionalų. Taigi, mūsų komandai teko užduotis atnaujinti jau išaugtą prekės ženklą ir padėti atskleisti „Acme Grupės“ išskirtinumą: tai – patyrusių specialistų komanda, kurianti ilgalaikes partnerystes su lyderiaujančiais pasaulio prekių ženklais bei nustatanti naujus profesionalumo standartus“, – teigia „Synthesis Consulting Group“ strategas Rapolas Ručinskas.
Pasak jo, prekės ženklo pozicionavimo ir naujo vizualinio identiteto gryninimo procese aktyviai dalyvavo tiek grupės vadovas ir akcininkai, tiek įmonės ambasadoriai – darbuotai, tiek komandos nariai atsakingi už įmonės komunikaciją ir kultūrą.
Kartu su vizualiniu identitetu buvo atnaujinta ir komunikacijos strategija. „Acme Grupė“, kaip partnerysčių platforma, skirs didelį dėmesį komunikacijos kryptims, kuriamoms drauge su verslo partneriais, grupės įmonėmis, mentorystės ekspertais ir nevyriausybinėmis organizacijomis.
„Veikiant pažangiausių technologijų aplinkoje suprantame, kad joks verslas negali veikti vienas – išsikeltiems tikslams pasiekti būtinas produktyvus ir abipusiškai naudingas bendradarbiavimas. Visos mūsų veiklos kryptys yra kuriamos su partneriais – tiek socialiniai projektai, tiek tvarumo politika. Tikime, kad kartu su atnaujinta komunikacijos strategija įgyvendinsime dar daugiau visuomenei naudingų projektų“, – teigia S. Artemiuk.
Acme Grupę“ sudaro 33 bendrovės, veikiančios Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje, tarp kurių žinomiausios technologinių įrenginių didmenine distribucija užsiimanti „ACC Distribution“, „AVAD Baltic“, kino filmus platinanti „Acme Film“, tvarios energetikos bendrovė „Acme Solar Group“, nekilnojamo turto administravimo ir priežiūros bendrovė „Acme NT“, įrenginių priežiūra ir remontu užsiimanti „Servisa ICT“, vidinis kompetencijų centras „Acme Valda“. „Acme Grupės“ bendrovėse Baltijos šalyse dirba per 400 darbuotojų.