Mūsų pagrindinė stiprybė – profesionaliai ir komandiškai dirbantys žmonės, kurie nuolatos tobulėja, turi galimybę atskleisti savo potencialą, realizuoti idėjas ir savo siekius. Prisijunk prie mūsų!

Jūsų Gyvenimo aprašymo (CV) laukiame e. pašto adresu: recruitment@acme.lt. Atsiųstas CV pateks į vienos iš „ACME Grupės“ bendrovių „ACME Valda“ duomenų bazę. Turėdami atitinkantį darbo pasiūlymą, nedelsiant su Jumis susisieksime!

Išsamiau susipažinti, kaip yra tvarkomi Jūsų asmens duomenys, galite čia: Privatumo politikoje.


ŠIANDIEN IEŠKOME:


Responsiblies and functions:

  • Develop knowledge of Dell Technologies offerings
  • Maintain knowledge of competitive technology solutions to effectively address

& dispel customer objections to Dell Technologies solutions

  • Maintain close partnerhip with Sales and other teams within organisation
  • Consult partners and their End Users on complex solutions
  • Conduct customer needs analysis and anticipate requirements beyond existing solution’s scope
  • Prepare detailed solutions descriptions to enable the sale of products and solutions, and deliver impact presentations at customer facilities
  • Verify operability of sophisticated product and service configurations within the customer’s environment
  • Perform advanced systems integration and provide technical expertise to design and implement the solution

Skills, experience & personality we are looking for:

  • 1-3+ years of experience with expertise in multiple enterprise/data center technologies
  • Working knowledge of Storage Analysis and Monitoring Tools.
  • IT management tools knowledge, experience in managing IT infrastructure
  • Presentation skills
  • Result oriented, well organized and proactive
  • Very good latvian, english and russian language skills

Join our team and find:

  • A dynamic and challenging work within an international environment;
  • A competetive salary;
  • An opportunity for personal and professional growh;
  • Leadership and mentoring from senior colleagues;
  • A culture of freedom along with responsibility, informal inside communication and many occasions to celebrate.

Salary information: From 2000 €/mon. net

Funkcijos ir atsakomybės:

  • Klientų duomenų, kredito limitų ir mokėjimo terminų administravimas;
  • Naujų/esamų klientų kreditingumo ir mokumo rizikos analizė bei vertinimas;
  • Skolų išieškojimo veiksmų koordinavimas;
  • Bendradarbiavimas su kreditų draudimo ir skolų išieškojimo įmonėmis;
  • Įmonės skolų valdymo ir klientų vertinimo procesų kūrimas ir tobulinimas;
  • Bendradarbiavimas su kitais Bendroves padaliniais/skyriais.

Iš busimo(-s) komandos nario(-ės) tikimės:

  • Aukštojo išsilavinimo (finansų/ekonomikos/apskaitos srityje);
  • Bent 1-erių metų patirties panašaus pobūdžio pozicijoje (yra galimybė ir apmokyti);
  • Stiprių komunikacinių įgūdžių, organizuotumo ir orientacijos į tikslų siekimą;
  • Galimybės dirbti grafiku nuo 09:00 iki 18:00;
  • Labai gerų anglų kalbos įgūdžių (rusu kalbos įgūdžiai – privalumas);
  • Gebėjimo efektyviai organizuoti savo darbą ir savarankiškai dirbti;
  • Analitinio mąstymo, kruopštumo ir atidumo detalėms;
  • Labai gerų darbo kompiuteriu (Office 365) įgūdžių.

Prisijungęs(-usi) prie ACME Valdos ir ACME Grupės atrasi:

  • Atvirą ir neformalią bendravimo kultūrą, ambicingas užduotis ir komandą;
  • Puikiai įrengtą ir modernią biuro erdvę, kur galėsi ne tik jaukiai pasišnekučiuoti prie kavos, bet ir sužaisti stalo teniso ar futbolo partiją;
  • Hibridinio darbo sąlygas ir sveikatos draudimą;
  • Pasitikėjimu grįstą bendravimą ir laisvę inicijuoti naujus projektus, veiklos patobulinimus ar kitas idėjas;
  • Savirealizacijos ir profesinio augimo galimybes įmonių grupės viduje;
  • Galimybę dalyvauti vidiniuose įmonės projektuose/mokymuose: augti kaip asmenybė su ACMErship akademija ir mentorystės programa, pasisemti įdomių minčių Community Hours metu, varžytis ir palaikyti puikią sportinę formą kartu su ACME CUP darbuotojų turnyru ir dar daug progų tiesiog atšvęsti mūsų mažas ir dideles pergales.

Atlyginimas

900-1200 €/mėn. į rankas

Funkcijos ir atsakomybės:

  • Aktyvus naujų rinodaros veiksmų ir idėjų generavimas, siūlymas ir įgyvendinimas.
  • Atstovaujamų „e-mobility“ (elektra pilnai arba iš dalies varomų transporto priemonių pvz.: dviračių, mopedų, motorolerių) gamintojų rinkodarinių biudžetų valdymas ir apskaitos tvarkymas.
  • Rinkodaros veiksmų ketvirtinių/metinių planų rengimas ir priežiūra:
  • Veiksmų planavimas ir įgyvendinimas socialinėje medijoje (LinkedIn, Facebook, Instagram) bendradarbiaujant su soc. media agentūromis;
  • Veiksmų planavimas ir įgyvendinimas su „nuomonės formuotojais“;
  • PR straipsnių planavimas, koordinavimas ir medžiagos parinkimas;
  • Atstovaujamų prekinių ženklų „Landing page“ administravimas;
  • Akcijų, renginių, webinarų organizavimas;
  • Naujienlaiškių kūrimas.
  • Rinkodaros veiksmų įtakos rezultatams analizė.
  • Glaudus bendradarbiavimas su pardavimų departamentais bei gamintojais.
  • Gerųjų praktikų/ pavyzdžių ieškojimas rinkoje.
  • Kryptingi veiksmai siekiant parodyti „e-mobility“ komandos išskirtinumą, žinomumą, kompetencijas, teikiamas paslaugas, siūlomus produktus ir sprendimus.

Patirtis, savybės ir žmogus kokio ieškome:

  • 2-3+ metų patirtis dirbant produktų platinimo įmonėje, atstovaujant gamintojus, ieškant sprendimų produktų ir sprendimų patrauklumui didinti.
  • Aukštasis išsilavinimas (pageidautina rinkodaros srityje)
  • Domėjimasis e-mobility ir jos produktais.
  • Geri analitiniai sugebėjimai, organizuotumas, iniciatyvumas, kūrybiškumas, komunikabilumas, orientacija į rezultatą.
  • Sugebėjimas dirbti komandoje, prisiimti atsakomybę, atidumas, kruopštumas.
  • Labai geros lietuvių ir anglų kalbos žinios (žodžiu ir raštu)

Prisijungęs(-usi) prie ACC Distribution ir ACME Grupės atrasi:

  • Įdomų darbą dinamiškame, augančiame versle veikiančiame tarptautiniu mastu.
  • Atvirą ir neformalią bendravimo kultūrą, ambicingas užduotis ir komandą.
  • Puikiai įrengtą ir modernią biuro erdvę, kur galėsi ne tik jaukiai pasišnekučiuoti prie kavos, bet ir sužaisti stalo teniso ar futbolo partiją.
  • Kompetenciją atitinkantį darbo užmokestį.
  • Hibridinio darbo sąlygas ir sveikatos draudimą.
  • Lanksčias darbo sąlygas ir laisvę veikti.
  • Savirealizacijos ir profesinio augimo galimybes įmonių grupės viduje.
  • Galimybę dalyvauti vidiniuose įmonės projektuose ir mokymuose: augti kaip asmenybė su ACMErship akademija ir mentorystės programa, pasisemti įdomių minčių Community Hours metu, varžytis ir palaikyti puikią sportinę formą kartu su ACME CUP ir dar daug progų tiesiog atšvęsti mūsų mažas ir dideles pergales.

Atlyginimas

Nuo 1400 €/mėn. į rankas

Plėtodamas (-a) „ACC Distribution“ komunikaciją Tu:

  • Aktyviai įsitrauksi į bendrovės korporatyvinės komunikacijos strategijos įgyvendinimą.
  • Stiprinsi įmonės vardą ir žinomumą, bei prisidėsi prie įvaizdžio formavimo viešojoje erdvėje, panaudojant naratyvo kūrimo technikas.
  • Bendrausi su žiniasklaida (rengsi PR straipsnius, komentarus, pranešimus žiniasklaidai, organizuosi interviu ir pan.).
  • Įgyvendinsi bendrus projektus kartu su įmonės išoriniais partneriais (reklamos, PR ir Media agentūromis ir kt.).
  • Rengsi prezentacijas partneriams (klientams, gamintojams).
  • Kursi turinį, bei administruosi socialinius tinklus (Linkedin, Facebook).
  • Užtikrinsi, kad įmonės svetainėje būtų pateikiama atnaujinta informacija, bei reprezentatyvus turinys.
  • Stiprinsi vidinės komunikaciją įmonės viduje.
  • Konsultuosi, dalinsiesi patirtimi bei ekspertinėmis įžvalgomis su kolegomis, vadovais.
  • Turėsi galimybė įsitraukti į socialinės atsakomybės projektus.

Tikimės iš Tavęs, kad:

  • Esi įgijęs (-jusi) Aukštąjį universitetinį išsilavinimą komunikacijos, rinkodaros ar panašioje srityje.
  • Turi 1-3 metų patirtį komunikacijos projektų valdymo srityje, o didelių organizacijų komunikacija – tau nėra naujiena.
  • Puikiai komunikuoji lietuvių ir anglų kalbomis tiek žodžiu, tiek raštu (C1 lygiu), gebi rengti straipsnius ir tekstus abiem kalbom.
  • Gebi taikyti korporatyvinio pasakojimo („storytelling“) metodą organizacijos komunikacijoje.
  • Gebi megzti ryšius su žiniasklaida.
  • Turi gerus savarankiško bei komandinio darbo, asmeninio efektyvumo, laiko ir užduočių valdymo įgūdžius, gebi analizuoti ir sisteminti informaciją.
  • Sunkiai įsivaizduoji darbą be abipusio pasitikėjimo, atsakomybės ir nuolatinio atsinaujinimo.

Prisijungęs(-usi) prie ACC Distribution ir ACME Grupės atrasi:

  • Įdomų darbą dinamiškoje, augančioje bendrovių grupėje veiklą vystančią tarptautinėje erdvėje.
  • Lanksčias darbo sąlygas (galimas hibridinis darbo modelis) ir laisvę veikti.
  • Atvirą ir neformalią bendravimo kultūrą, ambicingas užduotis ir įkvėpinančią komandą.
  • Puikiai įrengtą ir modernią biuro erdvę, kur galėsi ne tik jaukiai pasišnekučiuoti prie kavos, bet ir sužaisti stalo teniso ar futbolo turnyrą, o gal net atlikti sporto treniruotę.
  • Kompetenciją atitinkantį darbo užmokestį (Neto darbo užmokestis nuo 1300 Eur.).
  • Sveikatos draudimą.
  • Galimybę dalyvauti vidiniuose grupės projektuose ir mokymuose: auginti asmenines kompetencijas ACMErship Akademijoje ir mentorystės programoje, įgauti naujų kompetencijų ir savirealizacijos Gerų darbų komandoje, pasisemti įkvėpimo Community Hours susitikimų metu, varžytis ir aktyviai leisti laisvalaikį drauge su kolegomis dalyvaujant ACME CUP rungtyse.
  • Mes ne tik siekiame tikslų, tačiau randame progų atšvęsti mūsų mažas ir dideles pergales.
  • Jeigu jauti, kad visa tai yra apie Tave, nelauk, parašyk ir keliaukime pasikalbėti prie kavos/arbatos puodelio.

Atlyginimas

nuo 1300 €/mėn. į rankas

Your key responsibilities will include:

  • BI application design, development, and maintenance.
  • Evaluation, improvement, and support of existing BI tools.
  • Analysis of data and business processes.
  • Development and updates of technical documentation.

The successful candidate will have:

  • Hands – on working and developing experience with Qlik product family tools: Qlik Sense or QlikView, NPrinting.
  • 2+ years working experience with complex analytical tasks.
  • SQL ETL process knowledge is an advantage.
  • MS Dynamics AX DB knowledge is an advantage.
  • Strong communication skills.
  • Analytical mindset, ability to analyze different processes and systems.
  • Willingness to share knowledge and help others.
  • Knowledge of English.

Join ACME Grupe team and find:

  • Broad and diversified business portfolio enables to contribute to different projects and business needs.
  • Time and budget dedicated for your personal and professional growth and development, training courses of your choice etc.
  • A culture of flexible work schedule, freedom along with responsibility, and informal internal communication.
  • A well-equipped and modern office space, where you can have a chat over coffee, play billiards or foosball.
  • Competitive salary (starting from 2800 Eur gross). Keep in mind that we are open to discuss a different salary based on your skills and competences.
  • Opportunities for self-realization and professional growth within the group of companies.
  • In-house projects and training: ACMErship Academy and Mentoring Program – for your personal development, Community Hours to get some insights on market trends, ACME CUP – to compete and stay in great shape and many more opportunities to celebrate our small and big victories.

Salary information: 2800 Eur gross

The people who work in/or together with Apple don’t just create or sell products — they create the kind of wonder that’s revolutionized entire industries. It’s the diversity of those people and their ideas that inspires the innovation that runs through everything we do, from amazing technology to industry-leading environmental efforts.

Our team is in many ways the face of Apple to our largest customers in the Baltics. Join us and help Apple leave the world better than we found it. Currently we are looking for an experienced field sales manager who has a passion for inspiring in-store sales people to provide the best possible customer experience and making sure in-store expositions of the brand are in the best shape possible.

As a Field Sales Manager in Estonia, you will be on a mission to develop two key components of Apple‘s in-store customer experience: customer service and product exposition.

Your key responsibilities include:

  • Store sales people self-learning initiatives planning and implementation;
  • In-store group and individual trainings execution;
  • Store Apple sales performance improvement;
  • Store sales people engagement programs development;
  • Apple in-store merchandising projects coordination and/or execution;
  • Building strong partnerships with our key partners;

Our ideal candidate will have:

  • Solid track record in sales / brand representation field;
  • Excellent communication and influencing skills;
  • Ability to deliver engaging small group or individual trainings;
  • In-store merchandising experience or understanding;
  • Time management and planning skills;
  • Good verbal, written, and interpersonal communication skills in English;
  • Ability to work on own initiative and manage multiple priorities and execute in a fast-paced, demanding environment;
  • Driver‘s licence;

Join our team and find:

  • Unique opportunity to work with the globally leading technology;
  • Newest Apple working tools;
  • Competitive salary and bonuses, depending on the individual skills and performance;
  • Company car to carry out your duties;
  • Dynamic and challenging role within an international environment;
  • Culture of flexible work schedule, freedom along with responsibility and informal inside communication;
  • Amazing, engaged and ambitious group of people in our Pan-Baltic team;
  • Opportunity for personal and professional growth.

Salary starts from: 1500 (Netto) + quarterly bonuses

Šioje pozicijoje būsi atsakingas už:

  • Klientų registruojamų gedimų sekimą, tikrinimą bei tvirtinimą sistemoje;
  • Detalių pajamavimą ir paskirstymą technikams;
  • Kurjerių užsakymą;
  • Įrenginių priėmimą remontui ir jos grąžinimą;
  • Serviso dokumentų pildymą ir administravimą.

Iš naujo kolegos (-ės) mes tikimės:

  • Atsakingo požiūrio į darbą ir pavestas užduotis:
  • Puikių kompiuterinio raštingumo įgūdžių;
  • Iniciatyvumo ir gebėjimo spręsti problemines situacijas;
  • Operatyvumo, savarankiško darbo planavimo įgūdžių bei kruopštumo;
  • Gebėjimo bendrauti anglų kalba (žodžiu ir raštu) – didelis privalumas.

Prisijungęs(-usi) prie Servisa ICT ir ACME Grupės atrasi:

  • Įdomų darbą dinamiškame, augančiame versle veikiančiame tarptautiniu mastu;
  • Atvirą ir neformalią bendravimo kultūrą, ambicingas užduotis ir komandą;
  • Lanksčias darbo sąlygas ir galimybę dirbti nuotoliu;
  • Kompetenciją atitinkantį darbo užmokestį (750-850 Eur į rankas);
  • Savirealizacijos ir profesinio augimo galimybes įmonių grupės viduje;
  • Galimybę dalyvauti vidiniuose įmonės projektuose ir mokymuose: augti kaip asmenybė su ACMErship akademija ir mentorystės programa, pasisemti įdomių minčių Community Hours metu, varžytis ir palaikyti puikią sportinę formą kartu su ACME CUP ir dar daug progų tiesiog atšvęsti mūsų mažas ir dideles pergales.

Atlyginimas

750-850 €/mėn. į rankas

About the job

The people who work in/or together with Apple don’t just create or sell products — they create the kind of wonder that’s revolutionized entire industries.

We believe each customer interaction is an opportunity to delight, engage and inspire. By focusing on the smallest of details, we can make big impacts with our customers. Building this environment starts with you!

Currently we are looking for Apple Field Service Manager who has a passion for customer service excellence, people skill development and able to provide constructive and insightful feedback on possible front desk improvements, which allows Apple authorized service partners efficient growth. You will work closely with Apple Service Development Manager in order to develop and implement compliance and risk management plan. Your key initiative will be to provide on-site visits, audits and assessments focusing on customer service area. You will be primarily responsible for AASP personnel skill development and enhancing the quality of services that are being provided to the end customers.



Your key responsibilities include:

  • monitor partner network through regular on-site visits and scheduled audits/assessments;
  • identify risk areas within partner network and provide recommendations for improvement;
  • maintain Apple/AVAD performance and compliance requirements within partner network;
  • improve efficiency of services through recommendations and policies;
  • maintain positive and healthy relationship with partner network staff (receptionists/logistics);
  • address customer enquiries to resolve issues and obtain customer feedbacks proactively;
  • develop customer Service programs in order to improve customer service quality;
  • evaluate partner network HR performance and take actions to improve those;
  • onboarding of new front end stuff within partner network by providing main requirements and policies;
  • assist in goal setting, skill enhancement and performance for field service staff;
  • after-sales handling of products according to DOA/DAP process, its monitoring and improvement based on analysis.

Our ideal candidate will have:

  • understanding of quality standards and importance of quality, compliance and processes and how they impact successful performance;
  • ability to work on own initiative and manage multiple priorities and execute in a fast-paced demanding environment;
  • result oriented mindset;
  • strong analytical skills in order to identify risks and provide recommendations;
  • excellent time management and organizational skills with ability to prioritize assigned tasks;
  • experience in field of audits would be as an advantage;
  • willingness to travel (among Baltics);
  • instructional design and delivery skills that meet the requirements of the adult learner in both classroom and distance learning settings;
  • strong presentation skills with experience delivering for young audience;
  • excellent verbal, written, and interpersonal communication skills in English and preferably Russian (verbal);
  • attention to the details and data accuracy.

Join our team and find:

  • an amazing, engaged and ambitious group of people in our Pan-Baltic team;
  • a unique opportunity to work with the globally leading technology;
  • newest Apple training & working tools;
  • dynamic and challenging role within an international environment;
  • a culture of flexible work schedule, freedom along with responsibility and informal inside communication;
  • an opportunity for personal and professional growth;
  • Good work & life balance.

Additional benefits:

  • Health insurance and hybrid working model;
  • Company car.

Salary information:

1200 – 1400 EUR (Netto) + qarterly bonuses

Kolegos, kurie dirba „ACC Distribution“ sandėlyje nėra tik darbuotojai, atsakingi už sėkmingą prekių atrinkimą ir išsiuntimą mūsų klientams, tai žmonės, kurie daro extra mylias dėl mūsų klientų, jie atiduoda savo energiją tam, kad prekės būtų sukrautos laiku ir saugiai, o atsakingas šių darbuotojų požiūris prisideda prie pačios geriausios kliento patirties sukūrimo. Darbas sandėlyje yra daug daugiau nei prekių krovos darbai, tai darbas be kurio mūsų veiklos sėkmė būtų sunkiai pasiekiama. Čia dirba geriausia komanda, be kurių nepasiektume tiek daug! Prisijunk ir tapk tokios komandos dalimi!

Pagrindinės Tavo darbo funkcijos atrodys taip:

  • DPD/Venipak palečių priežiūra (suruošimas ir pakrovimas);
  • Eksporto krovinių suruošimas (supakavimas, pasvėrimas ir išmatavimas);
  • Tvarkos sandėlyje palaikymas;
  • Kiti papildomi sandėlio darbai.

Darbo laikas (I-V, 15:00-00:00 val., taikoma suminė darbo laiko apskaita);
Darbo vieta – Terminalo g. 8, Biruliškių k., Karmėlavos sen., Kauno raj. (Kauno LEZ).

Iš naujo kolegos (-ės) mes tikimės:

  • Greitos orientacijos bei kruopštumo;
  • Atsakingo požiūrio į darbą ir iniciatyvumo;
  • Darbo kompiuteriu įgūdžių;
  • Pozityvios energijos bei komandiškumo.

Prisijungęs (-usi) prie „ACC Distribution“ ir „ACME Grupės“ atrasi:

  • Darbo užmokestį proporcingą Tavo įgūdžiams ir patirčiai (galimybė gauti papildomus mėnesinius priedus už darbo greitį ir kokybę);
  • Priskiriamą mentorių, kuris padės sėkmingai startuoti naujose pareigose;
  • Ilgalaikį darbą stabilioje susiformavusioje komandoje;
  • Geras darbo aplinkos sąlygas;
  • Bendrus kolektyvo renginius;
  • Galimybę įgyti elektrinio krautuvo vairuotojo pažymėjimą;
  • Darbo priemones ir patogią darbo aprangą;
  • Premijinę sistemą už rekomenduotus draugus;
  • Karjeros galimybes „ACME Grupės“ bendrovėse;
  • Galimybę varžytis ir palaikyti puikią sportinę formą kartu su ACME CUP ir dar daug progų tiesiog atšvęsti mūsų mažas ir dideles pergales.

Atlyginimas

Nuo 850 €/mėn. į rankas
+ taikoma motyvacinė sistema už pasiektus rezultatus

Funkcijos ir atsakomybės:

  • Aktyvus naujų marketinginių veiksmų, akcijų, idėjų generavimas, siūlymas ir įgyvendinimas.
  • Atstovaujamų gamintojų marketinginių biudžetų valdymas ir apskaitos tvarkymas.
  • Marketinginių veiksmų (akcijos, renginiai, webinarai) ketvirtinių/metinių planų rengimas ir priežiūra.
  • Marketinginių veiksmų ROI matavimas, įtakos rezultatams analizė.
  • Glaudus bendradarbiavimas su pardavimų departamentu bei gamintojais siekiant suprasti bei patenkinti klientų poreikius efektyviai įgyvendinant gamintojo reikalavimus.
  • Gerųjų praktikų ieškojimas rinkoje.
  • Naujienlaiškių kūrimas, verslo linijos atstovavimas socialinėje medijoje (LinkedIn), PR žinučių planavimas ir informacijos joms rinkimas.
  • Kryptingi veiksmai siekiant parodyti verslo linijos išskirtinumą, žinomumą, kompetencijas, teikiamas paslaugas, siūlomus produktus ir sprendimus.

Patirtis, savybės ir žmogus kokio ieškome:

  • 1-3+ metų patirtis dirbant produktų platinimo įmonėje, atstovaujant gamintojus, ieškant sprendimų produktų ir sprendimų patrauklumui didinti.
  • Aukštasis išsilavinimas (pageidautina marketingo srityje).
  • Geri analitiniai sugebėjimai, organizuotumas, iniciatyvumas, komunikabilumas, orientacija į rezultatą.
  • Sugebėjimas dirbti komandoje, prisiimti atsakomybę, atidumas, kruopštumas.
  • Labai geros lietuvių ir anglų kalbos žinios (rusų kalba – privalumas).

Prisijungęs(-usi) prie ACC Distribution ir ACME Grupės atrasi:

  • Įdomų darbą dinamiškame, augančiame versle veikiančiame tarptautiniu mastu.
  • Atvirą ir neformalią bendravimo kultūrą, ambicingas užduotis ir komandą.
  • Puikiai įrengtą ir modernią biuro erdvę, kur galėsi ne tik jaukiai pasišnekučiuoti prie kavos, bet ir sužaisti stalo teniso ar futbolo partiją.
  • Kompetenciją atitinkantį darbo užmokestį.
  • Lanksčias darbo sąlygas ir laisvę veikti.
  • Savirealizacijos ir profesinio augimo galimybes įmonių grupės viduje.
  • Galimybę dalyvauti vidiniuose įmonės projektuose ir mokymuose: augti kaip asmenybė su ACMErship akademija ir mentorystės programa, pasisemti įdomių minčių Community Hours metu, varžytis ir palaikyti puikią sportinę formą kartu su ACME CUP ir dar daug progų tiesiog atšvęsti mūsų mažas ir dideles pergales.

Atlyginimas

Nuo 1300 €/mėn. į rankas

Tavo kasdieninės užduotys bus:

  • Užduočių registravimas programuotojams.
  • Nepertraukiamas sistemų veikimo užtikrinimas.
  • Užklausų registravimas išoriniams diegėjams.
  • IT incidentų valdymas.
  • Informacinės medžiagos vartotojams ruošimas.
  • Smulkių projektų valdymas.
  • Pagalba komandai testuojant naujus IT projektus.
  • Pagalba vartotojams bei jų konsultavimas.
  • Kitų komandos narių veiklos koordinavimas: užduočių prioretizavimas, konsultavimas ir pagalba sprendžiant technines problemas.

Tikimės, kad:

  • Esi įgijęs aukštąjį išsilavinimą IT srityje.
  • Esi susipažinęs ir dirbęs pagal ITIL principus.
  • Esi įgijęs 1-2 metų darbo patirtį programinės įrangos palaikymo srityje.
  • Turi patirtį aptarnaujant verslo valdymo sistemas (ERP).
  • Pasižymi puikiais bendravimo ir kritinių situacijų valdymo įgūdžiais.
  • Esi orientuotas į rezultatą ir kokybišką klientų aptarnavimą.
  • Gebi planuoti ir organizuoti savo ir komandos narių darbus, pasižymi lyderio savybėmis.
  • Gebi greitai įsisavinti naują informaciją.
  • Turi geras anglų kalbos žinias.

Prisijungęs(-usi) prie ACME Grupės atrasi:

  • Įdomų darbą dinamiškame, augančiame versle veikiančiame tarptautiniu mastu.
  • Atvirą ir neformalią bendravimo kultūrą, ambicingas užduotis ir komandą.
  • Lanksčias darbo sąlygas ir galimybę dirbti nuotoliu.
  • Puikiai įrengtą ir modernią biuro erdvę, kur galėsi ne tik jaukiai pasišnekučiuoti prie kavos, bet ir sužaisti stalo teniso ar futbolo partiją.
  • Kompetenciją atitinkantį darbo užmokestį (1400-1660 Eur į rankas).
  • Savirealizacijos ir profesinio augimo galimybes įmonių grupės viduje.
  • Galimybę dalyvauti vidiniuose įmonės projektuose ir mokymuose: augti kaip asmenybė su ACMErship akademija ir mentorystės programa, pasisemti įdomių minčių Community Hours metu, varžytis ir palaikyti puikią sportinę formą kartu su ACME CUP ir dar daug progų tiesiog atšvęsti mūsų mažas ir dideles pergales.

Atlyginimas

1400-1660 €/mėn. į rankas

Būsi atsakingas(-a) už:

  • Pradinę verslo poreikių analizę, reikalavimų sistemos vystymui rengimą, ir jų suderinimą su projekto komanda bei užsakovu.
  • Sprendimo architektūros suderinimą su IT infrastruktūros ir vystymo komandomis bei kitais skyriais.
  • Užduočių programuotojams formulavimą, tikslinimą.
  • Techninių užduočių įgyvendinimo stebėjimą ir kontrolę.
  • Bendradarbiavimą su komandos nariais, siekiant užtikrinti kokybišką resursų valdymą ir darbų atlikimą laiku.
  • Sistemų technologinį vystymą ir tobulinimą (funkcionalumo plėtimą).
  • IT sprendimų specifikacijų, techninės dokumentacijos ir instrukcijų vartotojams rengimą.
  • Esamų ir būsimų rizikų identifikavimą projekto eigoje ir sklandų jų valdymą, prevencijos užtikrinimą.
  • Reguliarią komunikaciją su verslu bei vykdomų darbų statusų pristatymą.
  • Projekto pridavimą ir tolimesnės priežiūros organizavimą.

Mes tikimės, kad Tu:

  • Turi sėkmingos analitinio darbo patirties IT srityje (2+ metai).
  • Turi programavimo ir/arba IT užduočių analizės patirties.
  • Gebi suprasti kliento poreikius ir visada sieki aukščiausio rezultato juos įgyvendinant.
  • Gebi bendrauti IT ir verslo kalbomis.
  • Turi lietuvių ir anglų k. žinias.
  • Turi aukštąjį išsilavinimą (IT/tiksliųjų mokslų srityje).
  • Pasižymi analitiniu ir loginiu mąstymu, gebi sisteminti didelius duomenų kiekius ir struktūruoti informaciją.
  • Esi iniciatyvus(-i) ir atviras(-a) pokyčiams.
  • Esi susipažinęs su Apple, iOS technologijomis (privalumas).

Prisijungęs(-usi) prie ACME Grupės atrasit:

  • Įdomų darbą dinamiškame, augančiame versle veikiančiame tarptautiniu mastu.
  • Atvirą ir neformalią bendravimo kultūrą, ambicingas užduotis ir komandą.
  • Lanksčias darbo sąlygas ir galimybę dirbti nuotoliu.
  • Puikiai įrengtą ir modernią biuro erdvę, kur galėsi ne tik jaukiai pasišnekučiuoti prie kavos, bet ir sužaisti stalo teniso ar futbolo partiją.
  • Kompetenciją atitinkantį darbo užmokestį (1800-2100 Eur į rankas).
  • Savirealizacijos ir profesinio augimo galimybes įmonių grupės viduje.
  • Galimybę dalyvauti vidiniuose įmonės projektuose ir mokymuose: augti kaip asmenybė su ACMErship akademija ir mentorystės programa, pasisemti įdomių minčių Community Hours metu, varžytis ir palaikyti puikią sportinę formą kartu su ACME CUP ir dar daug progų tiesiog atšvęsti mūsų mažas ir dideles pergales.

Atlyginimas

1800-2100 €/mėn. į rankas

Job Summary:

The people who work in/or together with Apple don’t just create or sell products — they create the kind of wonder that’s revolutionized entire industries. It’s the diversity of those people and their ideas that inspires the innovation that runs through everything we do, from amazing technology to industry-leading environmental efforts.

Our team is in many ways the face of Apple to our largest customers. Join us and help Apple leave the world better than we found it. Currently we are looking for an experienced trainer who has a passion for inspiring an audience and developing content that is focused, engaging and fun.

As an Apple Trainer, you will work closely with an international Apple Training team to develop and deliver training solutions for Lithuanian customers mostly. You will be responsible for all aspects of Apple Training delivery for internal employees and resellers’ staff: training on new Apple products, customer service excellence, sales techniques etc.

Your key responsibilities include:

· delivering trainings based on AVAD Baltic employees and partners’ needs;

· maintaining top-notch Apple Training standards;

· ensuring that all training materials have the appropriate regional content based on region-specific culture and go-to-market differences;

· demonstrating leadership by encouraging new ideas on people learning and development;

· ensuring partners are meeting Apple Sales Training compliance requirements;

· building strong partnerships with our key partners;

· ensuring all delivery related data is accurate in the Learning Management System.

Our ideal candidate will have:

· a solid track record as a training/learning manager;

· a solid instructional design and delivery skills that meet the requirements of the adult learner in both classroom and distance learning settings;

· excellent presentation skills with experience delivering for young audience;

· customer support/contact center training experience would be an advantage;

· time management and planning skills;

· excellent verbal, written, and interpersonal communication skills in English;

· ability to work on own initiative and manage multiple priorities and execute in a fast-paced, demanding environment;

Join our team and find:

· a unique opportunity to work with the globally leading technology;

· newest Apple training & working tools;

· competitive salary and bonuses, depending on the individual skills and performance;

· dynamic and challenging role within an international environment;

· a culture of flexible work schedule, freedom along with responsibility and informal inside communication;

· an amazing, engaged and ambitious group of people in our Pan-Baltic team;

· an opportunity for personal and professional growth.

Salary range is : 1500 – 1700 EUR (Netto) + quarterly bonuses

Studijų draugai gyveno svajone imtis verslo ir užkariauti pasaulį. Jaunuoliai pradėję nuo anglų kalbos kursų, po kelių metų pasinėrė į kompiuterinės technikos prekybą. Šiandien bičiuliai išaugino „ACME Grupę“ su daugiau nei 30 skirtingų verslo bendrovių Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje, tūkstančiais žymiausių pasaulio prekės ženklų, daugiau nei 400 sukurtų darbo vietų ir per 600 mln. Eurų metų apyvarta. Kaip per beveik 30 metų jiems tai pavyko? „Nieko nėra neįmanomo, kai imamės ir viską kuriame kartu“, – savo sėkmės paslaptimi dalijasi „ACME Grupės“ įkūrėjai.

Prie šios sėkmės prisidėjo ir tai, kad „ACME Grupė“ kuria atvirą, atsakingą, pasitikinčią ir nuolat augančią bendruomenę. Čia visada siekiama geriausių veiklos rezultatų, todėl vidinei komunikacijai pasitelkiamos geriausios praktikos, būdai ir įrankiai: „Tikime, kad komandos nariai apie naujausią informaciją, priimtus sprendimus turi sužinoti pirmieji, o formuojama kultūra turi ateiti į kiekvieno širdį pačiu kūrybingiausiu būdu. Kviečiame kurti „ACME Grupę“ kartu!“

Plėtodamas (-a) „ACME Grupės“ vidinę komunikaciją Tu:

  • Tobulinsi vidinės komunikacijos strategiją, atnaujinsi jos įgyvendinimo priemones ir pritaikysi jas Lietuvos, Latvijos ir Estijos bendrovių komandų kolegoms. Pažadame, atrasi, kad esi kur kas kūrybiškesnis (-ė) nei galvojai iki šiol!
  • Sieksi, kad vidinė komunikacija būtų lengvai ir greitai suprantama, o pateikimo būdai – kuo įvairesni: vaizdo reportažas, iškalbingas interviu, linksma fotosesija ar įtraukiantis Town Hall susirinkimas – tau nėra neįveikiama užduotis.
  • „ACME Grupė“ vienija per dešimtis skirtingų sričių bendrovių, todėl drauge su kolegomis koordinuosi vidines programas ir renginių formatus, kurie suburia bei ragina kalbėtis ir susikalbėti: Community Hours susitikimai, metų šventės, bendrovių gimtadieniai, vasaros renginiai, Mentorystės, grįžtamojo ryšio žinučių programos.
  • Norėdamas (-a) pasiekti kiekvienos „ACME Grupės“ bendrovės darbuotoją nuolat ieškosi geriausių komunikacijos kanalų, pradedant MS Teams, baigiant SharePoint intranetu, sms žinutėmis, ekranais.
  • „ACME Grupės“ vertybės – mūsų veiklos ašis. Todėl nuolat lauksime iš tavęs pasiūlymų, kaip įdomiai ir įtraukiančiai kalbėtis su kolegomis apie vertybines elgsenas.

Tikimės iš tavęs, kad:

  • Esi įgijęs (-jusi) Aukštąjį universitetinį išsilavinimą komunikacijos, rinkodaros ar panašioje srityje.
  • Turi 1-3 metų patirtį komunikacijos projektų valdymo srityje, o didelių organizacijų komunikacija – tau nėra naujiena.
  • Puikiai komunikuoji lietuvių ir anglų kalbomis tiek žodžiu, tiek raštu (C1 lygiu).
  • Gebi sudėtingus dalykus perteikti paprastai, aiškiai ir lengvai suprantamai.
  • Turi gerus savarankiško bei komandinio darbo, asmeninio efektyvumo, laiko ir užduočių valdymo įgūdžius, gebi analizuoti ir sisteminti informaciją.
  • Sunkiai įsivaizduoji darbą be abipusio pasitikėjimo, atsakomybės ir nuolatinio atsinaujinimo.

Prisijungęs(-usi) prie ACME Grupės atrasi:

  • Įdomų darbą dinamiškoje, augančioje bendrovių grupėje veiklą vystančią tarptautinėje erdvėje.
  • Lanksčias darbo sąlygas (galimas hibridinis darbo modelis) ir laisvę veikti.
  • Atvirą ir neformalią bendravimo kultūrą, ambicingas užduotis ir įkvėpinančią komandą.
  • Puikiai įrengtą ir modernią biuro erdvę, kur galėsi ne tik jaukiai pasišnekučiuoti prie kavos, bet ir sužaisti stalo teniso ar futbolo turnyrą, o gal net atlikti sporto treniruotę.
  • Galimybę dalyvauti vidiniuose grupės projektuose ir mokymuose: auginti asmenines kompetencijas ACMErship Akademijoje ir mentorystės programoje, įgauti naujų kompetencijų ir savirealizacijos Gerų darbų komandoje, pasisemti įkvėpimo Community Hours susitikimų metu, varžytis ir aktyviai leisti laisvalaikį drauge su kolegomis dalyvaujant ACME CUP rungtyse.
  • Mes ne tik siekiame tikslų, tačiau randame progų atšvęsti mūsų mažas ir dideles pergales.
  • Jeigu jauti, kad visa tai yra apie Tave, nelauk, parašyk ir keliaukime pasikalbėti prie kavos/arbatos puodelio.

Atlyginimas

Nuo 1300 €/mėn. į rankas

Pozicijos tikslas:

Tvarumo idėjas paversti realybe inicijuojant ir kuriant inovacinius projektus saulės ir vėjo energijos panaudojimo srityje.

Jūsų pagrindinės užduotys bus:

  • Nutolusių saulės elektrinių projektų vystymas (nuo pačios idėjos iki „Turn key“ stadijos, bei tolimesnis jau įgyvendintų projektų valdymas).
  • Vėjo jėgainių projektų vystymas (dar vystomų ar jau išvystytų projektų paieška ir vėlesnis turimų parkų valdymas).
  • Bendradarbiavimas su partneriais ir rangovais (žemės paieškos, projektavimo, statybos ir kt. įmonėmis), sutarčių derinimas.
  • Projektų detalus planavimas, investicijų vertinimas, dokumentacijos derinimas su valstybinėmis institucijomis, įgyvendinimo terminų laikymasis.
  • Projekto rizikų numatymas bei valdymas.

Tikimės, kad Jūs:

  • Turite bent 3 metų patirtį AEI vystymo, konsultavimo, projektų valdymo ar verslo plėtros srityse.
  • Gerai išmanote energetikos ir AEI sektorių.
  • Turite puikius organizavimo, laiko planavimo bei projektų valdymo įgūdžius.
  • Esate ambicingas, pasižymite strateginiu mąstymu ir lyderio savybėmis.
  • Esate iniciatyvus, verslus, gebate idėjas paversti realybe, domitės naujovėmis ir inovacijomis.
  • Turite puikias lietuvių ir anglų kalbos žinias (žodžiu ir raštu).
  • Turite vairuotojo pažymėjimą (B kategorija).

Prisijungęs(-usi) prie ACME Grupės atrasit:

  • Prasmingą veiklą dalyvaujant atsinaujinančios energetikos veiklos grupės kūrimo procese bei galimybę realiais projektais prisidėti prie gamtinių išteklių tausojimo ir tvaraus pasaulio kūrimo.
  • Atvirą ir neformalią bendravimo kultūrą, ambicingas užduotis, palaikančią komandą ir saviraiškos laisvę.
  • Puikiai įrengtą ir modernią biuro erdvę Kaune arba Vilniuje.
  • Kompetenciją atitinkantį darbo užmokestį (nuo 2750 Eur į rankas), bei papildomą skatinamąjį priedą priklausantį nuo individualių / bendrovės tikslų įgyvendinimo.
  • Lanksčias darbo sąlygas ir galimybę dirbti nuotoliniu būdu.
  • Savirealizacijos ir profesinio augimo galimybes įmonių grupės viduje.
  • Galimybę dalyvauti vidiniuose įmonės projektuose ir mokymuose: augti kaip asmenybė su ACMErship akademija ir mentorystės programa, pasisemti įdomių minčių Community Hours metu, varžytis ir palaikyti puikią sportinę formą kartu su ACME CUP ir dar daug progų tiesiog atšvęsti mūsų mažas ir dideles pergales.

Atlyginimas

Nuo 2750 €/mėn. į rankas
numatytas papildomas skatinamasis priedas priklausantis nuo individualių / bendrovės tikslų įgyvendinimo.

Darbo pobūdis

  • IT produktų, buitinės elektronikos bei išmaniosios technikos diagnostika ir remontas.

Reikalavimai darbuotojui

  • Bent 1 m. darbo patirtis atliekant įvairios technikos gedimų diagnostiką ir šalinimą moduliniame ir/arba komponentiniame lygmenyje;
  • Kompiuterių/elektronikos architektūros ir komponentų išmanymas;
  • Litavimo patirtis – privalumas;
  • Geros anglų kalbos žinios (rusų kalba – privalumas);
  • Kruopštumas, atsakingumas, gebėjimas dirbti komandoje;
  • Sąžiningumas.

Įmonė siūlo

  • Įdomų darbą dinamiškame, augančiame versle veikiančiame tarptautiniu mastu.
  • Atvirą ir neformalią bendravimo kultūrą, ambicingas užduotis ir komandą.
  • Puikiai įrengtą ir modernią biuro erdvę, kur galėsi ne tik jaukiai pasišnekučiuoti prie kavos, bet ir sužaisti stalo teniso ar futbolo partiją.
  • Lanksčias darbo sąlygas ir laisvę veikti.
  • Savirealizacijos ir profesinio augimo galimybes įmonių grupės viduje.
  • Galimybę dalyvauti vidiniuose įmonės projektuose ir mokymuose: augti kaip asmenybė su ACMErship akademija ir mentorystės programa, pasisemti įdomių minčių Community Hours metu, varžytis ir palaikyti puikią sportinę formą kartu su ACME CUP ir dar daug progų tiesiog atšvęsti mūsų mažas ir dideles pergales.

Atlyginimas

700-1200 €/mėn. į rankas

Atsakomybės ir funkcijos, kurios bus patikėtos:

  • AMAZON ir Gate klientų užsakymų ir jų turinio kontrolė bei administravimas;
  • Proaktyvi komunikacija su kitais skyriais (produktų, pardavimų, logistikos, sandėlio) ieškant optimalių sprendimų užsakymų išpildymui;
  • Probleminių klausimų/situacijų registravimas AMAZON sistemoje anglų k.;
  • Ataskaitų (dienos, savaitės, mėnesio) rengimas.

Iš naujo komandos nario (-ės) tikimės vidinės motyvacijos ir:

  • Atidumo, kruopštumo dirbant su dideliu srautu informacijos;
  • Gerų savo veiklos planavimo įgūdžių, analitinio mąstymo;
  • Gebėjimo savarankiškai gauti reikalingą informaciją bei priimti sprendimus;
  • Gerų anglų k. žinių (žodžiu ir raštu);
  • Puikių MS Office vartotojo įgūdžių (ypatingai su MS Excel).

PRIVALUMAI:

  • Panašaus darbo patirtis (administruojant e-prekybos platformą ar dirbant su užsakymų administravimu)

Prisijungęs (-usi) prie ACME Grupės atrasi:

  • Įdomų darbą dinamiškame, augančiame versle veikiančiame tarptautiniu mastu;
  • Atvirą ir neformalią bendravimo kultūrą, ambicingas užduotis ir komandą;
  • Puikiai įrengtą ir modernią biuro erdvę, kur galėsi ne tik jaukiai pasišnekučiuoti prie kavos, bet ir sužaisti stalo teniso ar futbolo partiją;
  • Kompetenciją atitinkantį darbo užmokestį;
  • Lanksčias darbo sąlygas ir laisvę veikti;
  • Savirealizacijos ir profesinio augimo galimybes įmonių grupės viduje;
  • Galimybę dalyvauti vidiniuose įmonės projektuose ir mokymuose: augti kaip asmenybė su ACMErship akademija ir mentorystės programa, pasisemti įdomių minčių Community Hours metu, varžytis ir palaikyti puikią sportinę formą kartu su ACME CUP ir dar daug progų tiesiog atšvęsti mūsų mažas ir dideles pergales.

Atlyginimas

700-800 €/mėn. į rankas

ACME Grupė nuolatos ieško aktyvių, iniciatyvių žmonių, kurie norėtų išbandyti save įvairiose praktikos vietose mūsų bendrovių grupėje.

Mūsų organizacijoje praktika tampa tiesiausiu keliu į realią darbo poziciją.

  • Praktiką mūsų organizacijoje galėsite suderinti su studijomis.
  • Praktikos užduotis pritaikysime prie ugdymo įstaigos reikalavimų, suteiksime reikiamos informacijos baigiamųjų ar praktikos darbų rengimui.
  • Pasistengsime, kad praktikos vietoje būtumėte ne pasyvus stebėtojas, bet atliktumėte realias užduotis, dalyvautumėte realiuose organizacijos procesuose.
  • Žinoma, nepamiršime parodyti savo puikaus biuro ir supažindinti su neformalia darbo kultūra.
  • Praktikos metu galėsite sudalyvauti vidiniuose renginiuose ir aktyvaus laisvalaikio programoje ACME CUP.

Šiuo metu ieškome praktikantų:

  • Apskaitos skyriuje.
  • IT skyriuje.
  • Žmonių ir kultūros skyriuje.

Savo CV ir motyvacinį laišką atsiųsk e. pašto adresu: recruitment@acme.lt