Mūsų pagrindinė stiprybė – profesionaliai ir komandiškai dirbantys žmonės, kurie nuolatos tobulėja, turi galimybę atskleisti savo potencialą, realizuoti idėjas ir savo siekius. Prisijunk prie mūsų!

Jūsų Gyvenimo aprašymo (CV) laukiame e. pašto adresu: recruitment@acme.lt. Atsiųstas CV pateks į vienos iš „ACME Grupės“ bendrovių „ACME Valda“ duomenų bazę. Turėdami atitinkantį darbo pasiūlymą, nedelsiant su Jumis susisieksime!

Išsamiau susipažinti, kaip yra tvarkomi Jūsų asmens duomenys, galite čia: Privatumo politikoje.


ŠIANDIEN IEŠKOME:


Prie „ACC Distribution“ komandos kviečiame prisijungti energingą ir inciatyvų (-ę) VERSLO PRODUKTŲ SKYRIAUS ASISTENTĄ (-Ę)

DARBO VIETA: Raudondvario pl. 131B, Kaunas

Tavo kasdieninės užduotys atrodys taip:

  • Būsi atsakingas (-a) už tiekėjų, produktų informacijos suvedimą ir užsakymų kontrolę mūsų vidinėje apskaitos sistemoje;
  • Nuolat atnaujinsi produkcijos kainodarą, rūpinsiesi prekių užsakymo klausimais, spręsi iškilusias problemas ir aktyviai bendausi su tiekėjais bei kolegomis sklandžios tiekimo grandies užtikrinimui;
  • Periodiškai rengsi pardavimų ataskaitas įmonės tiekėjams;
  • Užtikrinsi, kad visa užsakymų dokumentacija būtų laiku patalpinta vidinėje sistemoje, prieš produkcijai pasiekiant mūsų sandėlio patalpas;
  • Siekdamas sklandžios skyriaus veiklos, rūpinsiesi ir kitomis kolegų pavestomis užduotimis.

Iš Tavęs tikimės:

  • Iniciatyvumo, atsakingumo ir kruopštumo;
  • Domėjimosi IT produktais (kompiuterio pagrindinių komponentų išvardinimas – Tau nesukelia problemų);
  • Noro mokytis ir tobulėti;
  • Puikių laiko planavimo įgūdžių ir organizuotumo;
  • Komunikacijos ir bendradarbiavimo įgūdžių.

Šis darbas Tau puikiai tinka jei:

  • Turi tiksliųjų mokslų srities išsilavinimą arba paskutinio kurso studentas;
  • Domiesi IT/elektronikos produktais bei jų naujovėmis;
  • Puikiai išmanai kompiuterinę įrangą ir jos komponentus;
  • Tau patinka atidumo reikalaujančios užduotys ir gebi nepaskęsti „plačiuose informacijos vandenynuose“;
  • Turi puikius kompiuterinio raštingumo gebėjimus (pvz., apdoroti didelės apimties duomenis su MS Excel programa – Tau vieni juokai);
  • Gebi sklandžiai bendrauti anglų kalba (daugiausia raštu);
  • Esi orientuotas (-a) į kokybišką rezultatą

Prisijungęs (-usi) prie ACME grupės  atrasi:

  • Atvirą neformalią bendravimo kultūrą;
  • Naujai įrengtą ir modernią biuro erdvę;
  • Tobulėjimo galimybes įmonės viduje ar visoje įmonių grupėje;
  • Įvairias inciatyvas ir vidinius renginius;
  • Galimybę dalyvauti vidiniuose įmonių grupės projektuose: ACMErship akademijoje, ACME CUP, Mentorystės programoje.

Workplace: “ACME Grupė” office, Raudondvario pl. 131 B, Kaunas

Responsibilities and functions:

  • Organise and promote the sales of IoT products and solutions in Baltic countries;
  • Maintain and develop a relationship with new and existing customers (municipalities, factories and etc – focus on the big projects);
  • Conduct research of solutions/sales opportunities to respond to the changes in our business market and customers need;
  • Achieve and ensure regular sales growth;
  • Proactive communication with clients, vendors, building strong and collaborative business relationships.

Skills, experience & personality we are looking for:

  • 2-3 years of successful experience of B2B sales (the experience in IT, IoT, telecommunication business – would be an advantage);
  • Interest in the IoT market and products;
  • Higher education;
  • Strong presentation, sales, negotiation and influencing skills;
  • Result oriented, well organized and proactive;
  • Customer orientation, communication skills;
  • Good English language skills, Russian – optional.

Join our team and find:

  • A dynamic and challenging work within an international environment;
  • A competitive base salary and quarterly bonus system;
  • An opportunity for personal and professional growth;
  • Leadership and mentoring from senior colleagues;
  • A culture of freedom along with responsibility, informal inside communication and many occasions to celebrate.

Darbo vieta: ACME Grupės biuras, Raudondvario pl. 131 B, Kaunas

Atsakomybės ir funkcijos, kurios bus patikėtos:

  • ACME prekinio ženklo produkcijos pardavimų vystymas Europos šalių rinkose (Centrinės Europos, Rytų, Benelux, Balkanų šalys);
  • Pardavimų strategijos kūrimas ir gyvendinimas, naujų galimybių paieška;
  • Skyriaus darbo organizavimas, komandos narių ugdymas ir motyvavimas;
  • Dalyvavimas tarptautinėse parodose, įmonės reprezentavimas;
  • Rinkų ir konkurencinės aplinkos analizė ir naujų prekių įvedimas į rinką;
  • Rinkodaros projektų ir idėjų iniciavimas, kontrolė bei rezultatų analizė.

Įgūdžiai, patirtis bei asmeninės savybės, kurių tikimąsi:

  • Darbo su užsienio klientais patirtis – nuo 3 m;
  • Eksporto organizavimo, vystymo patirtis daugiau nei 2 metai;
  • Vadovaujamojo darbo patirtis – privalumas;
  • Puikūs komunikaciniai ir derybiniai įgūdžiai;
  • Pasižymėjimas analitiniu mąstymu ir gerais laiko planavimo įgūdžiais;
  • Reprezentatyvumas, pozityvumas ir etiketo versle išmanymas;
  • Aukštasis išsilavinimas (privalumas – verslo/eksporto vadybos ar panašioje srityje);
  • Puikus anglų k. mokėjimas (rašyti ir kalbėti), rusų k. mokėjimas (privalumas).

Kartu su galimybe savirealizacijai profesinėje veikloje organizacija siūlo:

  • Tobulėjimo ir karjeros galimybes įmonės viduje ar visoje įmonių grupėje;
  • Atvirą ir neformalią bendravimo kultūrą;
  • Naujai įrengtą ir modernią biuro erdvę;
  • Įvairias inciatyvas ir vidinius renginius;
  • Aiškią darbo užmokesčio ir premijavimo sistemą;
  • Galimybę dalyvauti vidiniuose įmonės projektuose: ACMErship akademijoje, ACME CUP, Mentorystės programoje.

Workplace: “135” office, Žalgirio g. 135, Vilnius or “ACME Grupė” office, Raudondvario pl. 131B, Kaunas.

 Job description:

  • Manage Apple product categories by controlling stock flow;
  • Track sales regularly and adjust forecasts;
  • Provide supportive information and analysis to management;
  • Work closely with AVAD Baltic sales and marketing team to balance Apple product supply and demand;
  • Work closely with Apple order management team to ensure that all orders and forecasts are submitted accurately and timely;
  • Daily order management;
  • Ensure timely delivery of goods and provide escalations.

Key qualifications:

  • Strong data analysis and numeric skills with the ability to evaluate and to convert data into business intelligence;
  • Superb Excel skills;
  • The ability to deliver quality work following tight and multiple deadlines;
  • A practical and proactive approach to problem-solving;
  • Ability to make quick decisions with 80% information;- Understanding of the complex sales cycle;
  • Orientation towards result and teamwork skills;
  • Higher education;
  • Good knowledge of English and preferably Russian languages.

What’s in it for You?

  • Work with an amazing, engaged and ambitious group of people around You;
  • A culture of flexible work schedule, freedom along with responsibility and informal inside communication;
  • A unique opportunity to work with the globally leading technology;
  • Newest Apple working tools;
  • Dynamic and challenging work within an international environment;
  • Leadership and mentoring from senior colleagues;
  • Work in an organization with a strong and productive culture.
  • Salary1500-1800 Eur. net

Darbo vieta: Kauno LEZ, Terminalo g. 8, Biruliškių k., Karmėlavos sen., Kauno r. sav.

Darbo pobūdis:

  • darbas sandėlyje su aukštuminiu krautuvu (prekių kėlimas į 8 m. aukštį);
  • prekių pakrovimas, iškrovimas, paskirstymas sandėlyje;
  • prekių komplektavimas, parengimas išsiuntimui (bendras darbas su kolektyvu);
  • tvarkos sandėlyje palaikymas.

Reikalavimai:

  • ne mažesnė nei 2 metų patirtis vairuojant aukštuminį krautuvą;
  • greita orientacija, kruopštumas, atsakingas požiūris į darbą ir iniciatyvumas;
  • elektrinio krautuvo pažymėjimas;
  • galimybė dirbti dviem pamainomis (rytinėje 7:00-16:00 val. ir vakarinėje 16:00-24:00 val.).

Mes jums siūlome:

  • darbą stabilioje bendrovėje;
  • nuolatinę darbo sutartį;
  • po bandomojo laikotarpio – finansines motyvavimo priemones už kokybiškai ir greitai atliekamas užduotis;
  • Atlyginimas 750-850 Eur. (atskaičius mokesčius) drauge su mėnesio priedais už darbo rezultatus.

Darbo vieta: Kauno LEZ, Terminalo g. 8, Biruliškių k., Karmėlavos sen., Kauno r. sav.

Darbo pobūdis:

  • Inventorizacijų sandėlyje atlikimas;
  • Prekių pakrovimas, iškrovimas, pakavimas;
  • Tvarkos sandėlyje palaikymas;
  • Darbo laikas I-V 9:00 – 18:00 val.

Reikalavimai:

  • Greita orientacija, kruopštumas, iniciatyvumas ir atsakingas požiūris į darbą;
  • Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
  • Darbo patirtis sandėlyje – privalumas.

Mes jums siūlome:

  • Nuolatinį darbą draugiškoje komandoje.
  • Karjeros perspektyvas.
  • Visas socialines garantijas.
  • Atlyginimas 550-650 €/mėn (atskaičius mokesčius).

Workplace city: Vilnius

IS THAT YOU?

Are You passionate about Apple products and imagine yourself delighting costumers? Great, You are just what we are looking for!

KAY QUALIFICATIONS FOR A JOB:

  • Strong communication skills that let you converse as freely and comfortably with small groups as with individual
  • customers.
    Ability to deliver great customer experiences in a very active environment and to be invigorated by constant
  • personal interaction.
    Strong interest in technology, particularly Apple products, and agility at learning new products and features.
  • Ability to create energy and excitement around Apple products (providing the right solutions and getting products into customers’ hands).
    Strong people-related skills – you’re approachable, a good listener and empathetic.
  • Flexibility. Your working hours will include weekends and evenings.

COMPANY OFFERS:

  • Full training.
  • Great opportunity to combine studies with work.
  • Exceptional experience to work with the globally well-known brand.
  • A brand-new iPhone as a working tool.
  • A dynamic and challenging work.
  • An opportunity for personal and professional growth.
  • Benefits, product discounts and the opportunity to make a difference.
  • Salary 500-650 Eur.

Darbo vieta: Kauno LEZ, Terminalo g. 8, Biruliškių k., Karmėlavos sen., Kauno r. sav.

Darbo pobūdis

  • Grąžinamų prekių priėmimas, tikrinimas, pakavimas, išsiuntimas;
  • Duomenų suvedimas į apskaitos programą „Axapta“;
  • Prekių apskaitos dokumentų parengimas, tikrinimas;
  • Grąžinamų prekių sandėlio likučių priežiūra ir inventorizacijų atlikimas.

Reikalavimai

  • Aukštesnysis išsilavinimas;
  • Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
  • Anglų kalbos žinios (skaitymas/suvokimas informacijos);
  • Gebėjimas dirbti komandoje, kruopštumas, atsakingumas, greita orientacija;
  • Darbo su apskaitos programa patirtis (privalumas).

Mes jums siūlome

  • Atsakingą darbą augančioje ir ilgametę patirtį turinčioje įmonėje;
  • kompetenciją atitinkantį darbo užmokestį;
  • savirealizacijos ir profesinio augimo galimybes;
  • geras darbo sąlygas kompanijoje, kuri vertina savo darbuotojus;
  • visas priemones geriems darbo rezultatams užtikrinti;
  • Atlyginimas 650-750 €/mėn. (atskaičius mokesčius).

Darbo vieta: Drąseikių k., Lapių sen., Kauno raj.

Darbo pobūdis:

  • Naudingų iškasenų plovimo, sijojimo-rūšiavimo linijos priežiūra ir techninio aptarnavimo atlikimas (siekiant išgauti produkciją – žvirgždą, skaldą ar smėlį);
  • Žvyro krovimo darbai (frontaliniu krautuvu);
  • Darbas 2 pamainomis;
  • Dirbti su įrenginiais ar frontaliniu krautuvu apmokome.

Reikalavimai:

  • Darbo su panašaus tipo įrengimais ar technika;
  • Domėjimasis technika ir gebėjimas atlikti smulkius remonto darbus;
  • Galimybė dirbti dieninėje (7.00-15.00 val.) ir vakarinėje (15.00-23.00 val.)
  • Vairuotojo pažymėjimas, automobilis (darbo vieta 12 km atstumu nuo Kauno miesto);
  • Sąžiningumas ir atsakingumas.

Mes jums siūlome:

  • Darbą stabilioje įmonėje, priklausančioje augančiai įmonių grupei;
  • Nuolatinę (ne sezoninę) darbo sutartį;
  • Finansines motyvavimo priemones už kokybiškai; atliekamas papildomas ir neplanuotas užduotis
  • Visas socialines garantijas.
  • Atlyginimas 800-1100 €/mėn. (jau atskaičiavus mokesčius).

PRIVALUMAS: JEIGU ESI DIRBĘS SU PANAŠIA TECHNIKA.

Retail Business Development Manager is responsible for driving the strategy, execution and performance in Estonia retail market. Retail Business Development Manager will work with the current major accounts, ensuring the highest possible revenue targets are achieved and develop new accounts as well.

This role is responsible for direct strategic sales relationships with key customers, developing and implementing all sales strategies and ensure customer satisfaction and business growth.

JOB DESCRIPTION:

  • Deliver growth and revenue targets from a named partner list.
  • Account Management: manage named partners to perform against short and long term company goals.
  • Build a strong business relationship with each customer to grow and develop the business, ensure satisfactory customer service is provided.
  • Responsible for building the right sales forecast and manage the product inventories with the partners.
  • Responsible for making sure the partners have the correct order backlog in place.
  • Analyze and report business results and trends regularly.
  • Identify opportunities in retail market and develop specific plans to drive results.
  • Negotiate with the partners to build and execute strong and impactful demand generation plans.
  • Work with training resources to ensure requested levels of product knowledge are maintained within each partner.

KEY QUALIFICATIONS:

  • Expertise and in-depth knowledge of IT products retail business.
  • Understanding of Apple technology is an asset.
  • Experience in dealing at the senior management level, ability to develop and maintain strong business
  • relationships.
  • Successful experience in managing and developing account development sales strategies, with a thorough
  • understanding of the complex sales cycle.
  • Strong relationship, interpersonal and team-building experience.
  • Excellent written, verbal communication and presentation skills.
  • Highly analytical with the ability to convert data into business intelligence.
  • Higher education.
  • Good knowledge of English and Russian languages (oral and written).
  • Driver’s license. Possibility to travel.

WE OFFER:

  • A unique opportunity to work with globally leading technology.
  • A dynamic and challenging work within an international environment.
  • An opportunity for personal and professional growth.
  • Work in an organization with a strong and productive culture.
  • Salary, depending on individual skills and performance.

Workplace: “135” office, Žalgirio g. 135, Vilnius or “ACME Grupė” office, Raudondvario pl. 131B, Kaunas.

Do you have a real passion for helping others learn and grow? Do you love learning what motivates people to be their best?

We are looking for an active and initiative team member, who will work closely with Head of Supply Management and will support all the team with insights, decisions and various help on daily basis.

Job description:

  • Help to manage Apple product categories by controlling stock flow
  • Weekly sales tracking and forecast adjustment proposals
  • Provide supportive information and analysis to management
  • Work closely with  AVAD Baltic sales and marketing team to balance Apple product supply and demand
  • Work closely with Apple order management team to ensure that all orders and forecasts are submitted timely
  • Daily order management
  • Ensure timely delivery of goods and provide escalations

Key qualifications:

  • High education
  • Data analysis and numeric skills with ability to evaluate and to convert data into business intelligence
  • The ability to deliver quality work following tight and multiple deadlines
  • Practical and proactive approach to problem solving
  • Understanding of the complex sales cycle
  • Strong Excel skills
  • Good knowledge of English and preferably Russian languages.

We offer:

  • A unique opportunity to work with the globally leading technology.
  • A dynamic and challenging work within an international environment.
  • An opportunity for personal and professional growth.
  • Work in an organization with strong and productive culture.
  • Salary, depending on the individual skills and performance.

Workplace: Riga, Latvia.

Job Summary:

Telco Business Development Manager is responsible for implementing AVAD Baltic’s strategy and ensuring profitable growth of Apple products within Latvian Telco market. The role is responsible for managing relationships with key Telco partners, developing a mutual growth strategy and implementing tactical activities to drive ambitious sales targets. This will require to possess both abilities to influence and collaborate and perform a thorough analysis.

Responsibilities include:

  • Deliver revenue growth and profitability targets by collaborating and negotiating with the partners to build and execute sales demand generation plans and programmes.
  • Manage relationships with partners to ensure excellent customer service is provided.
  • Make sales forecasts, track sales progress and manage inventories, making sure the partners have the correct order backlog in place.
  • Establish and maintain the process of ensuring Apple guidelines for product display, marketing and merchandising are implemented and followed.
  • Establish and maintain the process of training in order to ensure the highest level of product knowledge are maintained within each partners’ staff.
  • Analyse and present business results and market trends regularly.

The ideal candidate will possess the following skills and attributes:

  • 3-5 years of proven successful experience in account management, sales or marketing.
  • University diploma in Business Administration/ Marketing or Economics.
  • Understanding of service sectors (preferably Telco) and Apple products would be an advantage.
  • Ability to work on own initiative and manage multiple priorities, deal with ambiguity, and execute in a fast-paced demanding environment.
  • Analytical and problem-solving skills with the ability to convert data into business insights.
  • Excellent communication and presentation skills.
  • Confidence in dealing with senior management level.
  • Fluent in English both oral and written, advantage – fluent in Russian.

We offer:

  • People/ culture
  • A unique opportunity to work with globally leading technology.
  • A dynamic and challenging international environment.
  • An opportunity for personal and professional growth.
  • Competitive salary and bonuses, depending on the individual skills and performance.
  • Newest Apple work tools.

ACC Distribution” kviečia prie Pardavimų skyriaus komandos prisijungti PRAKTIKANTĄ (-Ę)

Užduotys, kurias Tau patikėsime:

  • Parodų kontaktų administravimas
  • Naujų gamintojų pagal priskirtas kategorijas paieška ir administravimas
  • Prekių kortelių administravimas, peržiūrėjimas, pildymas
  • Prekių aprašymų parengimas
  • Prekių nuotraukų sužiūrėjimas/administravimas
  • Prekių požymių keitimas sistemoje pagal duotą sąrašą

Mums svarbu, kad Tu:

  • Išmanytum kompiuterinį raštingumą
  • Būtum atidus(-i) detalėms ir pastabus(-i) klaidoms
  • Gebėtum susikoncentruoti
  • Komunikuotum sklandžiai anglų k. (raštu)
  • Domėtumeisi IT ir elektronikos įrenginiais

Organizacija Tau suteiks galimybes:

  • Susipažinti su “ACC Distribution” “E-commerce” sistema ir jos valdymu
  • Susipažinti su bendrovės produktų asortimentu
  • Įsitraukti į skyriaus veiklą, neformalų bendravimą bei pajausti bendrovės kultūrą
  • Esant poreikiui parengti atsiliepimą-rekomendaciją apie Tavo atliktus praktikos darbus
  • Praktikos užduotis atliti pagal lankstų praktikos grafiką, iš anksto susiderinus

Užduotys, kurias Tau patikėsime:

  • Netradiciniai reklamos sprendimų paieška ir koordinavimas filmų kampanijoms (influenceriai, cross-promo, išskirtinių premjerų organizavimas ir kt,), rezultatų analizė
  • FB/Instagram/web kanalų rezultatų analizė
  • Vartotojų įžvalgų rinkimas, cross-promo partnerių paieška

Mums svarbu, kad Tu:

  • Būtum pasirinkęs (-usi) studijų kryptį marketingas/vadyba/ekonomika/reklama
  • Studijuotum paskutiuose studijų kursuose
  • Turėtum šias stipriausias savo savybes: kūrybiškumas, organizuotumas, komunikabilumas, domėjimasis kinu ir/ar reklamos rinka, skaitmeninėmis tendencijomis
  • Turėtum puikias anglų kalbos žinios (žodžiu ir raštu)
  • Privalumas būtų patirtis organizuojant renginius, koordinuojant projektus (pvz. studentų atstovybėje) arba dirbant su skaitmeniniu marketingu (pvz. FB profilių priežiūra)

Organizacija Tau suteiks galimybes:

  • Prisiliesti prie magiško filmų kūrimo ir platinimo verslo užkulisų
  • Įsitraukti į skyriaus veiklą, neformalų bendravimą bei pajausti bendrovės kultūrą
  • Esant poreikiui, parengti atsiliepimą-rekomendaciją apie Tavo atliktus praktikos darbus
  • Praktikos užduotis atliti pagal lankstų praktikos grafiką, iš anksto susiderinus

“ACME Valda” kviečia prie Informacinių technogijų (IT) skyriaus komandos prisijungti PRAKTIKANTĄ (-Ę)

Užduotys, kurias Tau patikėsime:

  • Darbo vietų priežiūra
  • Kompiuterių priežiūra ir jų sistemų tvarkymas
  • Bendrovės spausdintuvų-kopijavimo aparatų priežiūra
  • Komp. tinklo komutavimo darbai
  • Įvairios kitos užduotys, su kuriomis susiduria IT priežiūros specialistai (-ės)

Mums svarbu, kad Tu:

  • Būtum atidus(-i) detalėms
  • Gebėtum susikoncentruoti ir išlaikyti dėmesį
  • Domėtumeisi IT
  • Sklandžiai komunikuotum anglų k. (raštu)

Organizacija Tau suteiks galimybes:

  • Susipažinti su IT skyriaus struktūra ir veiklos procesais
  • Įsitraukti į skyriaus veiklą, neformalų bendravimą bei pajausti bendrovės kultūrą
  • Esant poreikiui parengti atsiliepimą-rekomendaciją apie Tavo atliktus praktikos darbus
  • Praktikos užduotis atliti pagal lankstų praktikos grafiką, iš anksto susiderinus

Job location: Riga, Latvia

Job Summary:

The B2B Business Development Manager is responsible for driving AVAD Baltic’s established process for deliver growth and Apple products sales revenue targets in B2B channel in Latvian market  The role is responsible for setting up the optimal mix of channel partners, that can deliver growth in B2B channel in line with the established policy. The role will require to have a strategic mindset and act tactically, have a team-oriented approach to driving business, collaborate successfully with key stakeholders.

Responsibilities include:

  • Develop channel mix: propose for the channel partners to deliver sales target and B2B segment growth in the territory. Select the right partners and engage them.
  • Strategize B2B sales pipeline: to identify key areas to focus on and to prioritize tasks required to achieve organizational goals. Have a timely forecast and reporting of the deals.
  • Engage major B2B accounts directly in implementing Apple technology and promote adoption of the technology: to promote adoption of Apple technology together with channel partner or on own initiative.
  • Manage events, briefings and workshops: cooperate with channel partners and Sales Engineer to execute events to large and small groups.
  • Develop sales and technical competences of B2B channel partners: cooperate with training resources to execute training for the development of sales and technical competences.
  • Accelerate adoption of Apple technology: develop or execute programs, manage demand generation with chosen channel partners.

The ideal candidate will possess the following skills and attributes:

  • B2B solutions sales experience;
  • Good knowledge of IT infrastructure, products, services and solutions –  highly desirable;
  • Ability to work on own initiative and manage multiple priorities, deal with ambiguity, and execute in a fast-paced demanding environment;
  • Understanding of Apple technology, mobility services and solutions would be an advantage;
  • Confidence to deal with C -level executives;
  • Excellent communication and presentation skills;
  • An entrepreneurial mindset with strong influencing skills.
  • Language skills: fluent in English, advantage – fluent in Russia

Savo CV ir motyvacinį laišką atsiųsk e. pašto adresu: recruitment@acme.lt