Mūsų pagrindinė stiprybė – profesionaliai ir komandiškai dirbantys žmonės, kurie nuolatos tobulėja, turi galimybę atskleisti savo potencialą, realizuoti idėjas ir savo siekius. Prisijunk prie mūsų!

Jūsų Gyvenimo aprašymo (CV) laukiame e. pašto adresu: recruitment@acme.lt. Atsiųstas CV pateks į vienos iš „ACME Grupės“ bendrovių „ACME Valda“ duomenų bazę. Turėdami atitinkantį darbo pasiūlymą, nedelsiant su Jumis susisieksime!

Išsamiau susipažinti, kaip yra tvarkomi Jūsų asmens duomenys, galite čia: Privatumo politikoje.


ŠIANDIEN IEŠKOME:


Bendrovė: ACC Distribution

Vieta: Kaunas/Vilnius

Atsakomybės ir funkcijos, kurios bus patikėtos:

  • Aktyvus darbas su prekių (spausdintuvų, kompiuterių komponentų, duomenų saugyklų) tiekėjų atstovais – derybos dėl kainų, tiekimo ir kitų sąlygų; sutarčių sąlygų sutarimas ir sutarčių pasirašymas; 
  • Prekių grupių ir prekinio ženklo vadyba (prekių užsakymas ir užsakymų prognozė, asortimento formavimas, kainodara)
  • Produktų įvedimo į rinką organizavimas (pristatymai, mokymai – verslo partnerių atstovams bei įmonės pardavimų komandai)
  • Rinkos konkurencinė analizė, dalyvavimas parodose
  • Pardavimų skatinimo akcijų inicijavimas, planavimas ir valdymas (bendradarbiavimas su pardavimų komandomis ir marketingo skyriumi, idėjų generavimas)
  • Prekių kategorijos pelno/apyvartos planų sudarymas

Įgūdžiai, patirtis ir kompetencijos bei asmeninės savybės, kurių tikimasi:

  • Puikūs bendravimo ir derybų įgūdžiai, gebėjimas bendradarbiauti komandoje
  • Stiprus atsakomybės jausmas, detalumas vertinant situacijas ir galimybes
  • Aktyvus ir nuolatinis domėjimasis IT ir elektronikos naujovėmis
  • Geros anglų k. žinios
  • Geri planavimo įgūdžiai, analitinis mąstymas bei gebėjimas savarankiškai priimti sprendimus

PRIVALUMAI:

  • Rusų k. žinios, panašaus darbo patirtis

Kartu su galimybe savirealizacijai profesinėje veikloje organizacija siūlo:

  • Įsitraukimą į dinamišką verslo aplinką
  • Atvirą neformalią bendravimo kultūrą
  • Jaukią biuro erdvę ir šiuolaikiškas darbo priemones
  • Karjeros galimybes įmonių grupės viduje
  • Bendrus kolektyvo renginius
  • Galimybę dalyvauti vidiniuose įmonės projektuose: ACMErship akademijoje, ACME CUP, Mentorystės programoje

Bendrovė: Servisa ICT

Vieta: Vilnius

Darbo pobūdis

  • nuolatinis bendravimas su klientais IT ir buitinės technikos remonto klausimais;
  • garantinių ir negarantinių prekių priėmimas, suremontuotų prekių išdavimas;
  • darbas su kasos aparatu/bankiniu terminalu;
  • klientų konsultavimas telefonu įvairias klausimais;
  • prekių supakavimas/išpakavimas (kolegų pavadavimo periodu).

Reikalavimai

  • klientų aptarnavimo darbo patirtis;
  • aukštasis / aukštesnysis išsilavinimas;
  • kompiuterinės/buitinės technikos išmanymas;
  • orientacija į klientą, puikūs bendravimo įgūdžiai;
  • operatyvumas, savarankiško darbo planavimo įgūdžiai bei dėmesys detalėms;
  • anglų ir/ar rusų kalbos mokėjimas – didelis privalumas;
  • puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai.

Mes jums siūlome

  • nuolatinį ir atsakingą darbą stiprioje komandoje;
  • asmeninio ir profesinio tobulėjimo galimybes;
  • kompetenciją atitinkantį darbo užmokestį;
  • geras darbo sąlygas kompanijoje, kuri vertina savo darbuotojus;
  • visas priemones geriems darbo rezultatams užtikrinti.

Bendrovė: ACC Distribution

Vieta: Kaunas

Kaip atrodys Tavo darbo diena?

Dirbsi su vidinėmis marketingo, apskaitos sistemomis bei MS Excel/Word programomis: 

  • suvesi/išrašysi įmonės sąskaitas, susijusias su rinkodaros skyriaus veiklomis;
  • atliksi įvairias įmonės parduodamos produkcijos perkėlimo/nurašymo/pajamavimo operacijas; 
  • ruoši įvairias ataskaitas, susijusias su rinkodaros skyriaus veiklomis;

Susipažinsi su įvairia marketingine dokumentacija:

  • ruoši pardavimo skatinimo akcijų/reprezentacijų ir detalizacijų dokumentus;
  • kursi akcijų ir naujienlaiškių tekstu;
  • ruoši vertimus (iš/į anglų kalbą).

Padėsi rinkodaros projektų vadovams įvairiais klausimais:

  • rūpinsiesi reklamos gamybos užsakymais, 
  • akcijų sugalvojimu ir įgyvendinimu, bei kitomis užduotimis.

Mes tikimės, kad Tu:

  • Nori mokytis ir tobulėti;
  • Esi kruopštus (-i) ir atidus (-i) detalėms;
  • Nori išbandyti save rinkodaros srityje;
  • Komfortiškai jautiesi rašydamas (-a) anglų kalba;
  • Pasižymi inicatyvumu ir noru padėti komandos nariams

Mes Tau siūlome?

  • Puikią galimybę pradėti savo karjerą didelėje bei nuolatos augančioje organizacijoje;
  • Atvirą ir neformalią kultūrą tavo idėjų realizacijai;
  • Tobulėjimo ir karjeros galimybes tiek įmonės viduje, tiek kitose ACME Grupės įmonėse;
  • Visą paketą įmonės vidinių privalumų (bendri renginiai, seminarai, ACMErship akademija ir kt.).

Vieta: Kaunas

Bendrovė: ACC Distribution

Užduotys, kurias Tau patikėsime:

  • Naujų produktų (IT/elektronikos/išmaniųjų įrenginių) testavimas ir analizė;
  • Pagalba produktų vadybininkui formuojant produktų asortimentą;
  • Techninės dokumentacijos (vartotojų instrukcijų ir kt.) rengimas, produktų sertifikavimas; 
  • Technologijų rinkos tendencijų apžvalgų ruošimas;
  • Ataskaitų rengimas, pasiūlymų produktų kokybei gerinti teikimas, tinkamų metodų parinkimas.

Mes tikimės, kad Tu:

  • Būsi įgyjęs (-usi) aukštąjį išsilavinimą elektronikos/telekomunikacijų ar informacinių technologijų srityje;
  • Nuolat domiesi technologinėmis naujovėmis;
  • Turi gerą kompiuterinės įrangos išmanymą;
  • Turi puikius laiko planavimo įgūdžius, esi iniciatyvus (-i), ir pasižymi savarankiškumu;
  • Pasižymi orientacija į kokybę, įžvalgumu ir pastabumu;
  • Turi geras anglų kalbos žinias (rusų kalbos žinios – privalumas);
  • Panašaus darbo patirtis (didelis privalumas).

Prisijungęs (-usi) prie ACME Grupės atrasi:

  • Atvirą ir neformalią bendravimo kultūrą;
  • Jaukią biuro erdvę ir šiuolaikiškas darbo priemones;
  • Karjeros galimybes įmonių grupės viduje;
  • Bendrus komandos renginius;
  • Galimybę dalyvauti vidiniuose įmonės projektuose: ACMErship akademijoje, ACME CUP, Mentorystės programoje.

Business development hero wanted!

Job location:  Tallinn, Estonia

Company: ACC Distribution

JSC “ACC Distribution” –the largest and fastest growing wholesale companies in the Baltic countries invites a BUSINESS DEVELOPMENT MANAGER (Gaming and Smart Devices) to join the team.

Responsibilities and functions:

  • Organise and promote the sale of gaming related products and
  • accessories + smart devices and accessories
  • (smart watches, segways, drones) in Estonia.
  • Maintain and develop relationship with new and existing customers
  • (supermarket chains, retailers, e-shops and others).
  • Conduct research of products/marketing and sales opportunities to respond
  • to changes in our business market and customer needs.
  • Achieve and ensure regular sales growth.
  • Proactive communication with vendors, building strong and collaborative business relationships.
  • Implementing of different marketing activities and events;
  • Long-term & short-term sales planning.

Skills, experience & personality we are looking for:

  • 1-3 years of successful sales experience (the experience in IT, or consumer electronics
  • sales is an advantage).
  • Interest in IT / consumer electronics market and products.
  • Higher education.
  • Strong presentation, sales, negotiation and influencing skills.
  • Result oriented, well organized and proactive.
  • Customer orientation, communication skills.
  • Estonian and English language skills.

Join our team and find:

  • A dynamic and challenging work within an international environment.
  • A competetive base salay and bonus system.
  • An opportunity for personal and professional growth.
  • A friendly and supporting local team.
  • A Modern organization with strong and productive culture.

Darbo vieta: Kauno raj., Drąseikiai

Įmonė: Drąseikių karjeras

Darbo pobūdis

  • Valdyti greiferinį ekskavatorių išgaunant produkciją (žvirgždas, skalda, smėlis) žvyro karjere
  • Greiferinio ekskavatoriaus veikimo bei tinkamo naudojimo užtikrinimas
  • Techninių trikdžių šalinimas.

Reikalavimai

  • Darbo su panašaus tipo įrengimais ar technika
  • Galimybė dirbti dieninėje (7.00-15.00), vakarinėje (15.00-23.00) ir esant reikalui, naktinėse pamainose (sezono metu);
  • Vairuotojo pažymėjimas, automobilis (darbo vieta 12 km atstumu nuo Kauno miesto)
  • Sąžiningumas ir atsakingumas


Dirbti su greiferiniu ekskavatoriumi apmokome.

Mes jums siūlome

  • Darbą stabilioje įmonėje, priklausančioje augančiai įmonių grupei 
  • Nuolatinę (ne sezoninę) darbo sutartį
  • Finansines motyvavimo priemones už kokybiškai atliekamas papildomas ir neplanuotas užduotis
  • Visas socialines garantijas

Company: ACME Film

About Us: ACME FILM was established 20 years ago and since then has grown to become the biggest independent movie distributor company in the Baltics region. Acme Film is also active in movie production business. Our company currently takes over a whopping 30% market share of the Baltics movie market and has been a long-term trusted partner of such movie moguls as Warner Bros., Sony Pictures, Lionsgate Entertainment, and many others.

ACME Film is proud to be one of the leading companies within ACME Grupė, which is comprised of 36 entities operating across 6 countries. Working for such company provides great opportunity for mobility, exposure to foreign markets, and of course working along-side people with diverse backgrounds.

Job brief: Our company is looking for a person to take the position of Head of Marketing and Distribution. This person main responsibility would be lead our Pan – Baltic marketing team, developing marketing strategies to help expand company even further, maintain and excel cooperation with our strategic partners in the Baltic states and abroad, setting short-term and long-term department goals, making decisions, which would add long-term-value to our company. If you are a skilled Marketing strategist and are able to inspire your team members, we’d like to meet you.

What do we offer?

  • A unique opportunity be a part of a niche entertainment business within well-established company;
  • A chance to be surrounded by inspiring people on a daily basis – film industry professionals and people who are simply passionate about movies;
  • A great opportunity to improve existing and learn a set of new skills, as well as excel your professional growth;
  • A cross-border working environment – managing a Pan Baltic marketing team;
  • An open and informal company culture; A very open-minded, informal, and down-to-earth company’s culture.

A possibility to participate in ACME Grupė’s internal projects, such as ACMErship Academy, ACME CUP, Mentoring Program, etc. ACME Grupė consists of 36 companies operating across 6 countries, which provides a great variety of opportunities to participate in cross-company projects, therefore work with new people, gain new information, and add value to ACME Grupė as a whole.

What You will do?

  • Lead the department and provide guidance to other marketing professionals;
  • Create, evaluate and improve our marketing strategy;
  • Plan, set and coordinate the company’s marketing resources and actions;
  • Set and monitor team goals, as well as submit performance reports;
  • Prepare and manage annual budgets for marketing and distribution;
  • Maintain partnerships with our strategic partners (cinemas, media channels) in the Baltic states and abroad        (film studios).

What do we expect?

  • 3+ years’ experience in marketing field, deep knowledge running creative campaigns and proven track of    successful results (experience in entertainment marketing will be an advantage);
  • At least 2 years of experience in a team leading role;
  • Excellent leadership, relationship management and decision-making skills;
  • Ability to collaborate and manage a team located across the border;
  • Innovative thinking, strong analytical mindset;
  • Fluency in English;
  • Passion for movies and film industry.

Job location: Riga, Latvia

Įmonė: AVAD Baltic

Job Summary:

The B2B Business Development Manager is responsible for driving AVAD Baltic’s established process for deliver growth and Apple products sales revenue targets in B2B channel in Latvian market  The role is responsible for setting up the optimal mix of channel partners, that can deliver growth in B2B channel in line with the established policy.The role will require to have a strategic mind-set and act tactically, have a team-oriented approach to driving business, collaborate successfully with key stakeholders.

Responsibilities include:

  • Develop channel mix: propose for the channel partners to deliver sales target and B2B segment growth in the territory. Select the right partners and engage them.
  • Strategize B2B sales pipeline: to identify key areas to focus on and to prioritize tasks required to achieve organizational goals. Have a timely forecast and reporting of the deals.
  • Accelerate adoption of Apple technology: develop or execute programs, manage demand generation with chosen channel partners to promote Apple technology.
  • Engage major B2B accounts directly in implementing Apple technology and promote adoption of the technology: to promote adoption of Apple technology together with channel partner or on own initiative.
  • Manage events, briefings and workshops: cooperate with channel partners and Sales Engineer to execute events to large and small groups.
  • Develop sales and technical competences of B2B channel partners: cooperate with training resources to execute trainings for development of sales and technical competences.

The ideal candidate will possess the following skills and attributes:

  • B2B solutions sales experience;
  • Good knowledge of IT infrastructure, products, services and solutions –  highly desirable;
  • Ability to work on own initiative and manage multiple priorities, deal with ambiguity, and execute in a fast paced demanding environment;
  • Understanding of Apple technology, mobility services and solutions would be an advantage;
  • Confidence to deal with C -level executives;
  • Excellent communication and presentation skills;
  • An entrepreneurial mindset with strong influencing skills.
  • Language skills: fluent in English, advantage – fluent in Russia

Ieškome į skirtingas pamainas: rytinei/dieninei ir vakarinei.

Darbo vieta: Kauno LEZ, Terminalo g. 8, Biruliškių k., Karmėlavos sen., Kauno r. Sav.

Įmonė: ACC Distribution

Darbo pobūdis

  • prekių pakrovimas, iškrovimas, paskirstymas ir saugojimas;
  • prekių atrinkimas pagal kliento užsakymus, komplektavimas, parengimas išsiuntimui;
  • tvarkos sandėlyje palaikymas.

Reikalingi įgūdžiai ir patirtis

  • greita orientacija, kruopštumas, atsakingas požiūris į darbą;
  • darbo laikas: nuo I iki V (ieškome kelių darbuotojų skirtingoms pamainoms: nuo 7:00 iki 16:00, nuo 9:00 iki 18:00 arba nuo 16:00 iki 23:00)
    PRIVALUMAS: darbo patirtis sandėlyje.

Įmonė suteikia

  • darbo užmokestį proporcingą Tavo įgūdžiams ir patirčiai;
  • aiškų naujų darbuotojų adaptacijos procesą;
  • ilgalaikį darbą stabilioje susiformavusioje komandoje;
  • geras darbinės aplinkos sąlygas;
  • bendrus kolektyvo renginius.

Atlyginimas

Nuo 600 Eur atskaičius mokesčius
Priklauso nuo rezultatų
Su perspektyva didėti

Darbo vieta: Kauno LEZ, Terminalo g. 8, Biruliškių k., Karmėlavos sen., Kauno r. sav

Įmonė: ACC Distribution

Darbo pobūdis:

  • prekių pakrovimas, iškrovimas, paskirstymas ir saugojimas;
  • prekių atrinkimas pagal kliento užsakymus, komplektavimas, parengimas išsiuntimui;
  • tvarkos sandėlyje palaikymas.

Reikalingi įgūdžiai ir patirtis:

  • greita orientacija, kruopštumas, atsakingas požiūris į darbą;
  • darbo laikas: nuo I iki V (ieškome kelių darbuotojų skirtingoms pamainoms: nuo 7:00 iki 16:00, nuo 9:00 iki 18:00 arba nuo 16:00 iki 23:00)
    PRIVALUMAS: darbo patirtis sandėlyje.

Įmonė suteikia:

  • darbo užmokestį proporcingą Tavo įgūdžiams ir patirčiai;
  • aiškų naujų darbuotojų adaptacijos procesą;
  • ilgalaikį darbą stabilioje susiformavusioje komandoje;
  • geras darbinės aplinkos sąlygas;
  • bendrus kolektyvo renginius.

Darbo vieta: Kaunas

Bendrovė: ACC Distribution

Tavo kasdieninės užduotys ir atsakomybės atrodys taip:

  • Būsi atsakingas (-a) už tiekėjų, produktų informacijos suvedimą ir kontrolę mūsų vidinėje apskaitos sistemoje;
  • Nuolat atnaujinsi produkcijos kainodarą, rūpinsiesi prekių nurašymo ar perrūšiavimo klausimais, kreditinių sąskaitų administravimu;
  • Periodiškai rengsi pardavimų ataskaitas įmonės tiekėjams;
  • Užtikrinsi, kad visa užsakymų dokumentacija būtų laiku patalpinta vidinėje sistemoje, prieš produkcijai pasiekiant mūsų sandėlio patalpas;
  • Siekdamas sklandžios operacijų skyriaus veiklos, rūpinsiesi ir kitomis kolegų pavestomis užduotimis.

Šis darbas Tau puikiai tinka jeigu:

  • Tau įdomi prekybos sritis ir norėtum čia save išbandyti;
  • Tau patinka atidumo reikalaujančios užduotys ir gebi nepaskęsti „plačiuose informacijos vandenynuose“;
  • Turi puikius kompiuterinio raštingumo gebėjimus (pvz., apdoroti didelės apimties duomenis su MS Excel programa – Tau vieni juokai);
  • Esi iniciatyvus (-i) ir gebi spręsti problemines situacijas;
  • Pasižymi gebėjimu greitai mokytis;
  • Gebi sklandžiai bendrauti anglų kalba (daugiausiai raštu).

Prisijungęs (-usi) prie ACME Grupės atrasi:

  • Atvirą ir neformalią bendravimo kultūrą;
  • Jaukią biuro erdvę ir šiuolaikiškas darbo priemones;
  • Karjeros galimybes įmonių grupės viduje;
  • Bendrus komandos renginius;
  • Galimybę dalyvauti vidiniuose įmonės projektuose: ACMErship akademijoje, ACME CUP, Mentorystės programoje.

Savo CV ir motyvacinį laišką atsiųsk e. pašto adresu: recruitment@acme.lt