Mūsų pagrindinė stiprybė – profesionaliai ir komandiškai dirbantys žmonės, kurie nuolatos tobulėja, turi galimybę atskleisti savo potencialą, realizuoti idėjas ir savo siekius. Prisijunk prie mūsų!

Jūsų Gyvenimo aprašymo (CV) laukiame e. pašto adresu: recruitment@acme.lt. Atsiųstas CV pateks į vienos iš „ACME Grupės“ bendrovių „ACME Valda“ duomenų bazę. Turėdami atitinkantį darbo pasiūlymą, nedelsiant su Jumis susisieksime!

Išsamiau susipažinti, kaip yra tvarkomi Jūsų asmens duomenys, galite čia: Privatumo politikoje.


ŠIANDIEN IEŠKOME:


Pareigybės tikslas – maksimaliai padidinti bendrovės padalinių (sandėlio, transporto, pardavimų bei pirkimų palaikymo ir IT sprendimų bei procesų) operacijų efektyvumą ir pelningumą, pasitelkiant geriausias sistemų, procesų, personalo valdymo, technologijų ir automatizavimo praktikas. 

Siūlomas darbo pobūdis ir atsakomybės:

  • Dalyvavimas strateginiame įmonės valdyme sprendžiant, kaip efektyviausiai galime įgyvendinti verslo vystymo tikslus;
  • Priskirtų bendrovės skyrių/funkcijų veiklos planavimas ir kontrolė, strategijos kūrimas ir vystymas (vadovavimas sandėlio, transporto, pardavimų bei pirkimų palaikymo ir IT sprendimų bei procesų skyriams);
  • Atsakomybė už pavaldžių skyrių sklandų sisteminį darbą įmonėje, veiklos rodiklių išgryninimą ir optimizavimą, siekiant veiklos efektyvumo;
  • Pavaldžių komandos narių ugdymas, motyvavimas, kompetencijų stiprinimas, darbo efektyvumo rodiklių sekimas ir veiklos rezultatų vertinimas;
  • Bendrovės procesų analizė ir optimizavimas, tobulinimas, paprastinimas ir standartizavimas;
  • Procesų efektyvumo didinimas, diegiant technologinius ir automatizavimo sprendimus.
  • Skyrių biudžeto planavimas ir kontrolė;
  • Efektyvus kasdieninių operacijų klausimų sprendimas.

Iš kandidato (-ės) tikimės:

  • Sėkmingos darbo patirties prekybos/distribucijos ir/ar logistikos, IT sektoriuose vadovaujančioje pozicijose (ne mažiau nei 5 metų);
  • Aukštojo išsilavinimo (ekonomika, finansai, IT);
  • Gerų finansų valdymo žinių, gebėjimo analizuoti/vertinti finansinius rodiklius;
  • Vadovavimo komandai ir užduočių bei KPI formavimo patirties;
  • Gebėjimo inspiruoti komandą, lyderystės ir lankstaus požiūrio;
  • Analitiškumo, strateginio planavimo ir biudžetų valdymo patirties;
  • Gerų verslo anglų kalbos įgūdžių.

Kartu su galimybe savirealizacijai profesinėje veikloje organizacija siūlo: 

  • Atsakingą vadovo (-ės) poziciją dinamiškame ir augančiame versle;
  • Atvirą ir neformalią bendravimo kultūrą;
  • Ambicingas užduotis, strateginę atsakomybę bei savarankiškumą kuruojamoje srityje;
  • Motyvuojantį atlygį ir įvairius priedus, mokymus bei įmonės automobilį;
  • Analitiškumo, strateginio planavimo ir biudžetų valdymo patirties;
  • Modernią biuro erdvę ir šiuolaikiškas darbo priemones.

Siūlomas atlygis:

Nuo 5000 EUR (Gross)

Tavo kasdieninės užduotys atrodys taip:

  • Būsi atsakingas(-a) už duomenų surinkimą iš mūsų naujų klientų bei jų pateiktų dokumentų tikrinimą (siekiant juos sėkmingai užregistruoti AMAZON prekybos platformoje);
  • Teiksi paraiškas Amazon, dėl naujų paskyrų atidarymo;
  • Užtikrinsi nuolatinę Amazon reikalavimų dokumentams analizę ir tų reikalavimų vykdymą;
  • Spręsi mūsų klientų paskyrų blokavimo ir apribojimų prekybai klausimus;
  • Rūpinsiesi, kad mūsų klientai laikytųsi visų reikalingų tarptautinės prekybos standartų ir reikalavimų, o esant probleminėms situacijoms, atstovautum mūsų bei klientų interesus bendraujant su Amazon.

Iš Tavęs tikimės:

  • Puikių anglų kalbos įgūdžių (žodžiu ir raštu);
  • Gebėjimo suprasti ir analizuoti įvairias procedūras/politikas, teisinius ir kitus dokumentus;
  • Kad esi įgudęs(-usi) MS Office pagrindinių programų vartotojas(-a);
  • Iniciatyvumo, atsakingumo ir savarankiškumo;
  • Puikių analitinio mąstymo, laiko planavimo ir komunikavimo įgūdžių.

Prisijungęs (-usi) prie bendrovės ir visos “ACME Grupės” atrasi:

  • Atvirą ir neformalią bendravimo kultūrą;
  • Lankstų darbo grafiką ir požiūrį į darbą iš namų, esant poreikiui;
  • Naujai įrengtą ir modernią biuro erdvę;
  • Tobulėjimo galimybes visoje bendrovių grupėje;
  • Įvairias inciatyvas ir vidinius renginius;
  • Galimybę dalyvauti vidiniuose įmonių grupės projektuose: ACMErship akademijoje: Mentorystės programoje, Community Hours atviruose pranešimuose; ACME Cup ir Extra Mile – dėkingumo programoje.

Atlyginimas

Nuo 1200 €/mėn. atskaičius mokesčius (“į rankas”).

Siūlomos atsakomybės ir veikla:

  • sutarčių rengimas, tikrinimas, derinimas ir vykdymo priežiūra;
  • teisinės rizikos vertinimas, išvadų, siūlymų ruošimas;
  • teisės aktų ir kitų pakeitimų, susijusių su Bendrovės veikla, monitoringas ir vadovų informavimas;
  • bendrovės teisės aktų ir kitų vidinių dokumentų rengimas, derinimas, rekomendacijų teikimas;
  • prašymų, pretenzijų, raginimų ir kitų raštų bei atsakymų rengimas;
  • bendrovės darbuotojų bei vadovų konsultavimas teisiniais klausimais;
  • BDAR reikalavimų įgyvendinimas įmonių grupės veikloje.

Reikalingi įgūdžiai ir patirtis

  • aukštasis universitetinis teisinis išsilavinimas;
  • ne trumpesnė kaip 5 metų teisinio darbo patirtis privačiame sektoriuje, iš kurios ne mažesnė kaip 1 metų patirtis asmens duomenų apsaugos srityje;
  • anglų k. žinios (žodžiu ir raštu) – puikiai, rusų k. žinios – privalumas;
  • organizuotumas, geri savo darbo planavimo ir užduočių pasiskirstymo pagal atlikimo pirmumo svarbą įgūdžiai;
  • orientacija į kokybiškus darbo rezultatus;
  • savarankiškumas, atsakingumas, iniciatyvumas, kruopštumas;
  • gebėjimas sklandžiai dėstyti mintis (žodžiu, raštu);
  • komunikabilumas;
  • gebėjimas bendrauti ir bendradarbiauti su skirtingų pozicijų ir požiūrių žmonėmis.

Prisijungusi (-ęs) prie ACME Grupės atrasi:

  • atvirą ir neformalią bendravimo kultūrą;
  • dinamišką darbą;
  • modernią bei jaukią biuro erdvę ir šiuolaikiškas darbo priemones;
  • Profesinio tobulėjimo ir karjeros galimybes įmonių grupėje;
  • Įvairias inciatyvas ir vidinius renginius;
  • Galimybę dalyvauti vidiniuose įmonės projektuose: ACMErship akademijoje, ACME CUP, Mentorystės programoje.

Atlyginimas

Nuo 2000 €/mėn. neatskaičius mokesčių

Atsakomybės ir funkcijos, kurios bus patikėtos:

  • Atskirų “ACME Grupės” bendrovių veiklos rodiklių skaičiavimas, analizė ir vertinimas;
  • Finansinių duomenų paruošimas analizei, darbas su duomenų bazėmis;
  • Periodinių ataskaitų rengimas ir pateikimas įmonių bei ACME Grupės vadovybei;
  • Pagalba diegiant finansines procedūras Grupės bendrovėse;
  • Analitikos sprendimų, įvairių ataskaitų ir procesų tobulinimas;
  • Dalyvavimas rengiant biudžetus;
  • Dalyvavimas bendruose finansų ir IT skyrių projektuose.

Iš naujo komandos nario (-ės) tikimės vidinės motyvacijos ir:

  • Aukštojo universitetinio išsilavinimo finansų/ekonomikos/matematikos srityje;
  • Ne mažesnės nei 2 metų darbo patirties analogiškoje pozicijoje;
  • Analitinio mąstymo bei didelio duomenų kiekio valdymo įgūdžių;
  • Iniciatyvumo ir pastabumo detalėms;
  • Labai gerų darbo kompiuteriu įgūdžių, puikių “MS Excel” žinių (“Macros” komandų mokėjimas – privalumas);
  • Gebėjimo dirbti komandoje, bendradarbiavimo, labai gerų bendravimo, komunikavimo įgūdžių;
  • Gerų anglų kalbos žinių;
  • Gebėjimo programuoti (darbo patirtis su SQL duomenų bazėmis, QlikView duomenų analitikos platforma – didelis privalumas).

Kartu su galimybe savirealizacijai profesinėje veikloje organizacija siūlo:

  • Atvirą ir neformalią bendravimo kultūrą;
  • Modernią, jaukią biuro erdvę ir šiuolaikiškas darbo priemones;
  • Karjeros galimybes įmonių grupės viduje;
  • Bendrus komandos renginius;
  • Galimybę dalyvauti vidiniuose įmonės projektuose: “ACMErship” akademijoje, “ACME CUP”, Mentorystės programoje.

Atlyginimas

1000-1300 €/mėn. atskaičius mokesčius (“į rankas”).

Siūlomos atsakomybės ir veikla

  • priskirtų grupės įmonių darbo užmokesčio apskaita (sutartinio DU, priedų, atostoginių skaičiavimas ir išmokėjimas);
  • darbo laiko apskaita;
  • su darbo užmokesčiu, įdarbinimu ir atleidimu susijusių pažymų, deklaracijų ir ataskaitų rengimas: VMI, Sodrai, LR Statistikos departamentui;
  • darbo sutarčių ir su jomis susijusių dokumentų bei procesų administravimas;
  • pavaldaus komandos nario užduočių, prioritetų skirstymas ir krūvio priežiūra;
  • glaudus bendradarbiavimas su personalo skyriumi ir grupės įmonėmis.

Iš naujo komandos nario (-ės) tikimės vidinės motyvacijos ir:

  • darbo patirties darbo užmokesčio apskaitos ir personalo administravimo srityje – nuo 3 m. (privalumas turint patirtį didesnėse įmonėse (200 darbuotojų).;
  • aukštojo išsilavinimo buhalterinės apskaitos / finansų / ekonomikos srityje;
  • LR Darbo kodekso ir darbo laiko apskaitą reglamentuojančių teisės aktų išmanymo;
  • LR teisės aktų, reglamentuojančių buhalterinę apskaitą, mokesčius, įmonių veiklą, išmanymo ir gebėjimo žinias taikyti praktikoje;
  • domėjimosi teisės aktų naujienomis ir savo darbo srities aktualijomis;
  • profesionalumo, organizuotumo ir iniciatyvumo komunikacijoje su grupės įmonėmis ir padaliniais;
  • gebėjimo skirstyti užduotis, įvertinant savo ir kolegų darbo krūvį (ši pareigybė turi komandoje 1 sau pavaldų žmogų);
  • gerų anglų k. Žinių.

PRIVALUMAS: patirtis dirbant apskaitos programomis Vikarina, Axapta.

Prisijungęs (-usi) prie ACME Grupės atrasi:

  • Atvirą neformalią bendravimo kultūrą;
  • Jaukią biuro erdvę ir šiuolaikiškas darbo priemones;
  • Tobulėjimo ir karjeros galimybes įmonių grupėje;
  • Įvairias inciatyvas ir vidinius renginius;
  • Galimybę dalyvauti vidiniuose įmonės projektuose: ACMErship akademijoje, ACME CUP, Mentorystės programoje.

Atlyginimas

1600-1900 €/mėn. neatskaičius mokesčių
Atlygio dydis priklauso nuo kandidato patirties ir kompetencijų.

Savo CV ir motyvacinį laišką atsiųsk e. pašto adresu: recruitment@acme.lt