Mūsų pagrindinė stiprybė – profesionaliai ir komandiškai dirbantys žmonės, kurie nuolatos tobulėja, turi galimybę atskleisti savo potencialą, realizuoti idėjas ir savo siekius. Prisijunk prie mūsų!

Tavo CV laukiame e. pašto adresu: recruitment@acme.lt. Atsiųstas CV pateks į mūsų duomenų bazę, turėdami atitinkantį darbo pasiūlymą, iš karto susisieksime!


ŠIANDIEN IEŠKOME:


Vieta: Kaunas

Bendrovė: ACC Distribution

Užduotys, kurias Tau patikėsime:

  • Naujų produktų (IT/elektronikos/išmaniųjų įrenginių) testavimas ir analizė;
  • Pagalba produktų vadybininkui formuojant produktų asortimentą;
  • Techninės dokumentacijos (vartotojų instrukcijų ir kt.) rengimas, produktų sertifikavimas; 
  • Technologijų rinkos tendencijų apžvalgų ruošimas;
  • Ataskaitų rengimas, pasiūlymų produktų kokybei gerinti teikimas, tinkamų metodų parinkimas.

Mes tikimės, kad Tu:

  • Būsi įgyjęs (-usi) aukštąjį išsilavinimą elektronikos/telekomunikacijų ar informacinių technologijų srityje;
  • Nuolat domiesi technologinėmis naujovėmis;
  • Turi gerą kompiuterinės įrangos išmanymą;
  • Turi puikius laiko planavimo įgūdžius, esi iniciatyvus (-i), ir pasižymi savarankiškumu;
  • Pasižymi orientacija į kokybę, įžvalgumu ir pastabumu;
  • Turi geras anglų kalbos žinias (rusų kalbos žinios – privalumas);
  • Panašaus darbo patirtis (didelis privalumas).

Prisijungęs (-usi) prie ACME Grupės atrasi:

  • Atvirą ir neformalią bendravimo kultūrą;
  • Jaukią biuro erdvę ir šiuolaikiškas darbo priemones;
  • Karjeros galimybes įmonių grupės viduje;
  • Bendrus komandos renginius;
  • Galimybę dalyvauti vidiniuose įmonės projektuose: ACMErship akademijoje, ACME CUP, Mentorystės programoje.

Business development hero wanted!

Job location:  Tallinn, Estonia

Company: ACC Distribution

JSC “ACC Distribution” –the largest and fastest growing wholesale companies in the Baltic countries invites a BUSINESS DEVELOPMENT MANAGER (Gaming and Smart Devices) to join the team.

Responsibilities and functions:

  • Organise and promote the sale of gaming related products and
  • accessories + smart devices and accessories
  • (smart watches, segways, drones) in Estonia.
  • Maintain and develop relationship with new and existing customers
  • (supermarket chains, retailers, e-shops and others).
  • Conduct research of products/marketing and sales opportunities to respond
  • to changes in our business market and customer needs.
  • Achieve and ensure regular sales growth.
  • Proactive communication with vendors, building strong and collaborative business relationships.
  • Implementing of different marketing activities and events;
  • Long-term & short-term sales planning.

Skills, experience & personality we are looking for:

  • 1-3 years of successful sales experience (the experience in IT, or consumer electronics
  • sales is an advantage).
  • Interest in IT / consumer electronics market and products.
  • Higher education.
  • Strong presentation, sales, negotiation and influencing skills.
  • Result oriented, well organized and proactive.
  • Customer orientation, communication skills.
  • Estonian and English language skills.

Join our team and find:

  • A dynamic and challenging work within an international environment.
  • A competetive base salay and bonus system.
  • An opportunity for personal and professional growth.
  • A friendly and supporting local team.
  • A Modern organization with strong and productive culture.

Darbo vieta: Kauno raj., Drąseikiai

Įmonė: Drąseikių karjeras

Darbo pobūdis

  • Valdyti greiferinį ekskavatorių išgaunant produkciją (žvirgždas, skalda, smėlis) žvyro karjere
  • Greiferinio ekskavatoriaus veikimo bei tinkamo naudojimo užtikrinimas
  • Techninių trikdžių šalinimas.

Reikalavimai

  • Darbo su panašaus tipo įrengimais ar technika
  • Galimybė dirbti dieninėje (7.00-15.00), vakarinėje (15.00-23.00) ir esant reikalui, naktinėse pamainose (sezono metu);
  • Vairuotojo pažymėjimas, automobilis (darbo vieta 12 km atstumu nuo Kauno miesto)
  • Sąžiningumas ir atsakingumas


Dirbti su greiferiniu ekskavatoriumi apmokome.

Mes jums siūlome

  • Darbą stabilioje įmonėje, priklausančioje augančiai įmonių grupei 
  • Nuolatinę (ne sezoninę) darbo sutartį
  • Finansines motyvavimo priemones už kokybiškai atliekamas papildomas ir neplanuotas užduotis
  • Visas socialines garantijas

Job location:  Vilnius

Company: AVAD Baltic

AVAD Baltic is looking for APPLE SOLUTION CONSULTANT, are you passionate about helping others on a team while also delighting customers?Great, You are just what we are looking for!

A double mission awaits you:

  1. To help create the energy and excitement around Apple products (providing the right solutions and getting products into customers’ hands), because You understand that the AppleShop is dedicated to delivering a customer experience that’s unlike any other.
  2. To educate and influence a team of Reseller*’s stores staff focused on the sales, operations, and merchandising of an AppleShop.

Through your leadership and influence, you will build lasting and productive relationships with your partner team and inspire them to follow your lead. Together you will create an unmatched customer experience in your store. Imagine what you could do here!

Key Qualifications

  • Ability to deliver great customer experiences in a very active environment and to be invigorated by constant personal interaction.
  • Strong interest in technology, particularly Apple products, and agility at learning new products and features.
  • Strong communication skills that let you converse as freely and comfortably with small groups as with individual customers. 

Additional Requirements

  • You’re passionate about Apple and eager to share that passion with others.
  • You’re willing to learn and embrace the guidelines behind Apple’s unique style of service.
  • You have strong people skills-you’re approachable, a good listener, and empathetic.
  • You’ll need to be flexible with your schedule. Your work hours will be based on business needs and will include weekends.


Joining us you get:

  • Full training.
  • A unique opportunity to work with the globally well known brand.
  • A dynamic and challenging work.
  • An opportunity for personal and professional growth.
  • Benefits, product discounts and the opportunity to make a difference.

Company: ACME Film

About Us: ACME FILM was established 20 years ago and since then has grown to become the biggest independent movie distributor company in the Baltics region. Acme Film is also active in movie production business. Our company currently takes over a whopping 30% market share of the Baltics movie market and has been a long-term trusted partner of such movie moguls as Warner Bros., Sony Pictures, Lionsgate Entertainment, and many others.

ACME Film is proud to be one of the leading companies within ACME Grupė, which is comprised of 36 entities operating across 6 countries. Working for such company provides great opportunity for mobility, exposure to foreign markets, and of course working along-side people with diverse backgrounds.

Job brief: Our company is looking for a person to take the position of Head of Marketing and Distribution. This person main responsibility would be lead our Pan – Baltic marketing team, developing marketing strategies to help expand company even further, maintain and excel cooperation with our strategic partners in the Baltic states and abroad, setting short-term and long-term department goals, making decisions, which would add long-term-value to our company. If you are a skilled Marketing strategist and are able to inspire your team members, we’d like to meet you.

What do we offer?

  • A unique opportunity be a part of a niche entertainment business within well-established company;
  • A chance to be surrounded by inspiring people on a daily basis – film industry professionals and people who are simply passionate about movies;
  • A great opportunity to improve existing and learn a set of new skills, as well as excel your professional growth;
  • A cross-border working environment – managing a Pan Baltic marketing team;
  • An open and informal company culture; A very open-minded, informal, and down-to-earth company’s culture.

A possibility to participate in ACME Grupė’s internal projects, such as ACMErship Academy, ACME CUP, Mentoring Program, etc. ACME Grupė consists of 36 companies operating across 6 countries, which provides a great variety of opportunities to participate in cross-company projects, therefore work with new people, gain new information, and add value to ACME Grupė as a whole.

What You will do?

  • Lead the department and provide guidance to other marketing professionals;
  • Create, evaluate and improve our marketing strategy;
  • Plan, set and coordinate the company’s marketing resources and actions;
  • Set and monitor team goals, as well as submit performance reports;
  • Prepare and manage annual budgets for marketing and distribution;
  • Maintain partnerships with our strategic partners (cinemas, media channels) in the Baltic states and abroad        (film studios).

What do we expect?

  • 3+ years’ experience in marketing field, deep knowledge running creative campaigns and proven track of    successful results (experience in entertainment marketing will be an advantage);
  • At least 2 years of experience in a team leading role;
  • Excellent leadership, relationship management and decision-making skills;
  • Ability to collaborate and manage a team located across the border;
  • Innovative thinking, strong analytical mindset;
  • Fluency in English;
  • Passion for movies and film industry.

Job location: Riga, Latvia

Įmonė: AVAD Baltic

Job Summary:

The B2B Business Development Manager is responsible for driving AVAD Baltic’s established process for deliver growth and Apple products sales revenue targets in B2B channel in Latvian market  The role is responsible for setting up the optimal mix of channel partners, that can deliver growth in B2B channel in line with the established policy.The role will require to have a strategic mind-set and act tactically, have a team-oriented approach to driving business, collaborate successfully with key stakeholders.

Responsibilities include:

  • Develop channel mix: propose for the channel partners to deliver sales target and B2B segment growth in the territory. Select the right partners and engage them.
  • Strategize B2B sales pipeline: to identify key areas to focus on and to prioritize tasks required to achieve organizational goals. Have a timely forecast and reporting of the deals.
  • Accelerate adoption of Apple technology: develop or execute programs, manage demand generation with chosen channel partners to promote Apple technology.
  • Engage major B2B accounts directly in implementing Apple technology and promote adoption of the technology: to promote adoption of Apple technology together with channel partner or on own initiative.
  • Manage events, briefings and workshops: cooperate with channel partners and Sales Engineer to execute events to large and small groups.
  • Develop sales and technical competences of B2B channel partners: cooperate with training resources to execute trainings for development of sales and technical competences.

The ideal candidate will possess the following skills and attributes:

  • B2B solutions sales experience;
  • Good knowledge of IT infrastructure, products, services and solutions –  highly desirable;
  • Ability to work on own initiative and manage multiple priorities, deal with ambiguity, and execute in a fast paced demanding environment;
  • Understanding of Apple technology, mobility services and solutions would be an advantage;
  • Confidence to deal with C -level executives;
  • Excellent communication and presentation skills;
  • An entrepreneurial mindset with strong influencing skills.
  • Language skills: fluent in English, advantage – fluent in Russia

Ieškome į skirtingas pamainas: rytinei/dieninei ir vakarinei.

Darbo vieta: Kauno LEZ, Terminalo g. 8, Biruliškių k., Karmėlavos sen., Kauno r. Sav.

Įmonė: ACC Distribution

Darbo pobūdis

  • prekių pakrovimas, iškrovimas, paskirstymas ir saugojimas;
  • prekių atrinkimas pagal kliento užsakymus, komplektavimas, parengimas išsiuntimui;
  • tvarkos sandėlyje palaikymas.

Reikalingi įgūdžiai ir patirtis

  • greita orientacija, kruopštumas, atsakingas požiūris į darbą;
  • darbo laikas: nuo I iki V (ieškome kelių darbuotojų skirtingoms pamainoms: nuo 7:00 iki 16:00, nuo 9:00 iki 18:00 arba nuo 16:00 iki 23:00)
    PRIVALUMAS: darbo patirtis sandėlyje.

Įmonė suteikia

  • darbo užmokestį proporcingą Tavo įgūdžiams ir patirčiai;
  • aiškų naujų darbuotojų adaptacijos procesą;
  • ilgalaikį darbą stabilioje susiformavusioje komandoje;
  • geras darbinės aplinkos sąlygas;
  • bendrus kolektyvo renginius.

Atlyginimas

Nuo 600 Eur atskaičius mokesčius
Priklauso nuo rezultatų
Su perspektyva didėti

Darbo vieta: Kaunas 

Įmonė: AVAD Baltic

 Job description:

  • Manage Apple product categories by controlling stock flow;
  • Track sales regularly and adjust forecasts;
  • Provide supportive information and analysis to management;
  • Work closely with AVAD Baltic sales and marketing team to balance Apple product supply and demand;
  • Work closely with Apple order management team to ensure that all orders and forecasts are submitted accurately and timely;
  • Daily order management;
  • Ensure timely delivery of goods and provide escalations.

Key qualifications:

  • Strong data analysis and numeric skills with ability to evaluate and to convert data into business intelligence;
  • The ability to deliver quality work following tight and multiple deadlines;
  • Practical and proactive approach to problem solving;
  • Understanding of the complex sales cycle;
  • Orientation towards result and teamwork skills;
  • Higher education;
  • Strong Excel skills;
  • Good knowledge of English and preferably Russian languages.

We offer:

A unique opportunity to work with the globally leading technology.
A dynamic and challenging work within an international environment.
An opportunity for personal and professional growth.
Work in an organization with strong and productive culture.
Salary, depending on the individual skills and performance.

Darbo vieta: Kauno LEZ, Terminalo g. 8, Biruliškių k., Karmėlavos sen., Kauno r. sav

Įmonė: ACC Distribution

Darbo pobūdis:

  • prekių pakrovimas, iškrovimas, paskirstymas ir saugojimas;
  • prekių atrinkimas pagal kliento užsakymus, komplektavimas, parengimas išsiuntimui;
  • tvarkos sandėlyje palaikymas.

Reikalingi įgūdžiai ir patirtis:

  • greita orientacija, kruopštumas, atsakingas požiūris į darbą;
  • darbo laikas: nuo I iki V (ieškome kelių darbuotojų skirtingoms pamainoms: nuo 7:00 iki 16:00, nuo 9:00 iki 18:00 arba nuo 16:00 iki 23:00)
    PRIVALUMAS: darbo patirtis sandėlyje.

Įmonė suteikia:

  • darbo užmokestį proporcingą Tavo įgūdžiams ir patirčiai;
  • aiškų naujų darbuotojų adaptacijos procesą;
  • ilgalaikį darbą stabilioje susiformavusioje komandoje;
  • geras darbinės aplinkos sąlygas;
  • bendrus kolektyvo renginius.

Darbo vieta: Kaunas

Įmonė: ACME Valda

Atsakomybės, kurias patikėsime Tau:

  • duomenų ir ataskaitų ruošimas įmonių grupės įmonėms;
  • grupės konsoliduotų duomenų ruošimas;
  • pagalba ruošiant įmonių mėnesio/ketvirčio/metų finansinės atskaitomybės ataskaitas;
  • audito duomenų ruošimas ir pateikimas;
  • darbas su excel ir duomenų kubų modeliais finansiniams duomenims išgauti;
  • ataskaitų (statistikai, Lietuvos bankui, bankams) rengimas
  • pagalba vadovui kasdieniuose darbuose.

Gebėjimai, įgyta kvalifikacija, kurios tikimės iš Tavęs:

  • aukštasis išsilavinimas (finansai, ekonomika, gali būti paskutinis kursas);
  • gebėjimas dirbti su dideliais informacijos srautais;
  • MS Office žinios (pažengęs vartotojas) ypač svarbu geri darbo su MS Excel įgūdžiai;
  • kalbos – anglų (pažengęs vartotojas);
  • gebėjimas dirbti greitai, savarankiškai, atsakingai.


PRIVALUMAS:
darbo ar praktikos patirtis panašioje srityje (patirtis audito įmonėje – labai didelis pravilumas).

Kuo norime dalintis su Tavimi?

  • Įsitraukimą skatinančia ir dinamiška verslo aplinka;
  • Atvira ir neformalia bendravimo kultūra;
  • Jaukią biuro erdve ir šiuolaikiškomis darbo priemonėmis;
  • Karjeros galimybėmis įmonių grupės viduje;
  • Bendrus kolektyvo renginius;
  • Galimybę dalyvauti vidiniuose įmonės projektuose: ACMErship akademijoje, ACME CUP, Mentorystės programoje.

Darbo vieta: Kaunas

Bendrovė: ACC Distribution

Tavo kasdieninės užduotys ir atsakomybės atrodys taip:

  • Būsi atsakingas (-a) už tiekėjų, produktų informacijos suvedimą ir kontrolę mūsų vidinėje apskaitos sistemoje;
  • Nuolat atnaujinsi produkcijos kainodarą, rūpinsiesi prekių nurašymo ar perrūšiavimo klausimais, kreditinių sąskaitų administravimu;
  • Periodiškai rengsi pardavimų ataskaitas įmonės tiekėjams;
  • Užtikrinsi, kad visa užsakymų dokumentacija būtų laiku patalpinta vidinėje sistemoje, prieš produkcijai pasiekiant mūsų sandėlio patalpas;
  • Siekdamas sklandžios operacijų skyriaus veiklos, rūpinsiesi ir kitomis kolegų pavestomis užduotimis.

Šis darbas Tau puikiai tinka jeigu:

  • Tau įdomi prekybos sritis ir norėtum čia save išbandyti;
  • Tau patinka atidumo reikalaujančios užduotys ir gebi nepaskęsti „plačiuose informacijos vandenynuose“;
  • Turi puikius kompiuterinio raštingumo gebėjimus (pvz., apdoroti didelės apimties duomenis su MS Excel programa – Tau vieni juokai);
  • Esi iniciatyvus (-i) ir gebi spręsti problemines situacijas;
  • Pasižymi gebėjimu greitai mokytis;
  • Gebi sklandžiai bendrauti anglų kalba (daugiausiai raštu).

Prisijungęs (-usi) prie ACME Grupės atrasi:

  • Atvirą ir neformalią bendravimo kultūrą;
  • Jaukią biuro erdvę ir šiuolaikiškas darbo priemones;
  • Karjeros galimybes įmonių grupės viduje;
  • Bendrus komandos renginius;
  • Galimybę dalyvauti vidiniuose įmonės projektuose: ACMErship akademijoje, ACME CUP, Mentorystės programoje.

Darbo vieta: Kaunas  Įmonė: ACC Distribution

Kaip atrodys Tavo darbo diena?

  • Administruosi, rūpinsiesi turinio kūrimu ACME prekės ženklo socialiniams tinklams (Facebook, Instagram, YouTube);
  • Analizuosi reklamas, jų rezultatus, veikimo principus skirtingose rinkose, gilinsiesi į skirtingų vartotojų socialinių tinklų vartojimo įpročius;
  • Domėsiesi naujausiomis socialinių tinklų tendencijomis ir jas įgyvendinsi prekės ženklo komunikacijos strategijoje;
  • Organizuosi apžvalgas, bendrausi ne tik su Lietuvos, bet ir užsienio technologijų apžvalgininkais (BLOG‘eriais);
  • Kursi produktų aprašymus, rūpinsiesi, kad visi įmonėje esantys tekstai (pakuotės, naujienlaiškiai, straipsniai) būtų nepriekaištingi ir parašyti „tikslinės auditorijos kalba“;
  • Kursi turinį ACME internetiniam puslapiui – naujausios kategorijos, technologijų tendencijos tau turėtų būti ne svetima;
  • Reikalui esant, atstovausi komandą vidinių įmonės renginių svarstyme, prisidėsi generuojant idėjas organizuojant renginius, darbuotojų šventes, socialinės atsakomybės projektus.

Mes tikimės, kad Tu:

  • Turi aukštąjį išsilavinimą marketingo, komunikacijos, viešųjų ryšių ar filologijos srityse;
  • Taisyklingai ir sklandžiai gebi reikšti mintis lietuvių/anglų kalbomis – ne tik žodžiu, bet ir raštu;
  • Trykšti noru bendrauti, kurti, imtis iniciatyvų ir gebi argumentuotai apginti savo idėjas;
  • Skaitant tekstą šiurpsti nuo kiekvieno „žalei žolei“, „direktoreus“ ir „įtakoti“ – draugauti su taisyklinga lietuvių kalba reikės glaudžiai;
  • Esi itin atidus (-i) ir turi aštrią akį detalėms;
  • Mielai atstovausi savo komandą;
  • Visi išvardinti darbai tau nėra naujiena ir jautiesi pasikaustęs savo srityje.

Mes Tau siūlome?

  • Dinamišką, iššūkių kupiną darbą šeimyniškame kolektyve;
  • Atvirą ir neformalią kultūrą tavo idėjų realizacijai;
  • Tobulėjimo ir karjeros galimybes tiek įmonės viduje, tiek kitose ACME Grupės įmonėse;
  • Konkurencingą darbo užmokestį;
  • Visą paketą įmonės vidinių privalumų (bendri renginiai, seminarai, ACMErship akademija ir kt.).

Savo CV ir motyvacinį laišką atsiųsk e. pašto adresu: recruitment@acme.lt